ماجرای فهرست حقوق مدیران شهرداری مشهد چه بود؟

به گزارش وبلاگ جعبه، معاون برنامه ریزی و توسعه انسانی شهرداری مشهد درباره فهرست حقوق مدیران شهرداری مشهد که در فضای مجازی منتشر شده توضیحاتی ارائه داد.

ماجرای فهرست حقوق مدیران شهرداری مشهد چه بود؟

آیدا مهربان گفت: فهرست منتشر شده در فضای مجازی درباره حقوق مدیران شهرداری مشهد، مربوط به حقوق مدیران نیست.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد می گوید: این فهرست اعتبار پیش بینی شده در لایحه پیشنهادی بودجه شهرداری در سال 1401 است که تقدیم شورا شده و هنوز به تصویب هم نرسیده است.

به گفته او در ارسال لایحه به شورا، برای سازمان ها و شرکت ها به عنوان نهاد های مستقل یک آلبوم مجزا ارسال می شود. در این آلبوم ردیفی دارد که مبتنی بر بخشنامه بودجه ریزی عملیاتی ابلاغی وزارت کشور است و در آن اعتبارات هزینه ای و جاری و از جمله مقدار حقوق و دستمزد کارکنان و مدیران سازمان ها قید شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد گفت: در این بخش 2 قسمت درباره حقوق مدیر ارشد سازمان قید شده است که یکی حقوق و دیگری مزایای مدیر ارشد است.

به گفته او فردی که فهرست حقوقی را منتشر نموده، مجموع این دو عدد را محاسبه نموده و آن را به عدد 12 (برای 12 ماه سال) تقسیم نموده و نتیجه گرفته که حقوق ماهیانه یک مدیر عامل به این مقدار است.

مهربان می گوید: نکته مهم این است که در اعداد قید شده در لایحه، حقوق ماه آخر سال و عیدی نیز پیش بینی شده است؛ لذا این عدد باید به جای 12 بر 14 تقسیم می شد تا مقدار حقوق مدیر به دست بیاید.

مهربان گفت: تفاوت در مقدار حقوق دریافتی مدیران است که این موضوع نیز به تفاوت در احکام حقوق آن ها باز می شود. مدیری هست که به واسطه عضویت هیئت علمی یا آیتم هایی از این قبیل حقوق او فرق دارد. البته نوع قرارداد مدیر که ممکن است کارمندی یا کارگری باشد نیز در این مقدار حقوق موثر است.

سقف خالص دریافتی مدیران شهرداری 26 میلیون تومان است

معاون شهردار مشهد می گوید: شهردار دستور داده که سقف مشخصی برای خالص پرداختی حقوق مدیران در نظر گرفته شود که این سقف هم 26 میلیون تومان است.

به گفته او با نظارت نهاد های نظارتی، سالانه و در خاتمه سال، موضوع بازگشت حقوق را داریم و هکسی که در طول سال دریافتی او از سقف مشخص شده بالاتر باشد، موظف به بازگشت این اضافه دریافتی می شود.

مهربان گفت: حقوق شهردار مشهد در استانداری و وزارت کشور مشخص می شود. ضمن این که میانگین خالص دریافتی شهرداران منطقه ها و مدیران کل نیز 26 میلیون تومان است و مازاد بر این سقف در خاتمه سال برگشت زده می شود.

منبع: فارس

وبلاگ جعبه خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ماجرای فهرست حقوق مدیران شهرداری مشهد چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای فهرست حقوق مدیران شهرداری مشهد چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید