فستیوال های مناسب برای بچه ها

به گزارش وبلاگ جعبه، 4 فستیوال خانوادگی دور جهان

فستیوال های زیادی هر ساله در اقصی نقاط جهان برگزار می شوند. این فستیوال ها برترین بهانه برای خوش گذرانی و وارد کردن کمی هیجان به زندگی ما هستند و هواداران زیادی هم در سراسر جهان دارند. ممکن است به خاطر بچه هایتان تا به حال خودتان را از این لذت محروم نموده باشید. اما فستیوال های زیادی وجود دارند که علاوه بر افراد بزرگسال، برای بچه ها هم محیط مناسبی محسوب می شوند. با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با 4 فستیوال بین المللی آشنا کنیم که می توانید با خیال راحت به همراه کودکتان در آن ها شرکت کنید.

فستیوال های مناسب برای بچه ها

فستیوال ساکورا در ژاپن (sakura)

هر سال در فصل بهار، فستیوال شکوفه های گیلاس یا ساکورا در ژاپن، برای ستایش شکوفه های زیبای گیلاس برگزار می گردد. بیشتر افراد، این مراسم را در منطقه یوئن توکیو جشن می گیرند. در پارک یوئن، بیش از 800 درخت گیلاس وجود دارد که با 1000 فانوس تزیینی آویزان شده از آن ها ، شکوفه های گیلاس را به رویایی ترین شکل ممکن نشان می دهند. در طول این فستیوال، ژاپنی ها زیر درختان گیلاس می نشینند و از خوردن و نوشیدن زیر سایه این درختان زیبا لذت می برند. می توانید به تورهای دریاچه ای در این پارک بروید که شما را با قایق های قو شکل، به سفری در میان این شکوفه های زیبا می برند. این فستیوال هر سال از اواخر ماه مارس تا روزهای اول آوریل، به مدت دو هفته برگزار می گردد.

فستیوال هولی در هند (Holi)

معروفیت این فستیوال به مقدار ای است که برای شرکت در آن مجبور نیستید به هند سفر کنید. امروزه در بسیاری از کشور ها این فستیوال رنگارنگ و هیجان انگیز برگزار می گردد. اگر با کودکتان به این فستیوال رفتید، بهتر است در منطقه ها کم جمعیت تر به پاشیدن رنگ و آب بازی بپردازید. بعلاوه همراه داشتن عینک آفتابی و کلاه هم توصیه می گردد. عینک آفتابی مانع از این می گردد که این پودرهای رنگی وارد چشم کودکتان بگردد. این فستیوال هیجان انگیز و پر انرژی، هر سال در ماه مارس برگزار می گردد.

کارناوال زمستانی در کانادا

کارناوال زمستانی، در استان کبک کانادا برگزار می گردد. تماشای کارناوال، امتحان کردن دسر زمستانی مخصوص، تجربه بازی بولینگ برفی، اسکی روی یخ و تماشا مجسمه ها و کاخ های زیبای برفی، از تجربیاتی است که حسابی بچه ها را به هیجان می آورد. بعلاوه در این فستیوال می توانید اتاق های تم دار هتل یخی را رزرو کنید و یک شب را مثل اسکیمو ها زندگی کنید. این فستیوال خانوادگی در ماه فوریه هر سال، به مدت 2 هفته برگزار می گردد.

فستیوال بادبادک ها در گواتمالا

این فستیوال یکی از زیباترین فستیوال هایی است که می توانید در آمریکای مرکزی ببینید.این بادبادک ها که ساختن برخی از آن ها بین چند هفته تا چند ماه طول کشیده است، بر اساس خلاقیت در طراحی و مقدار اوج گرفتنشان قضاوت و برنده می شوند. بدون شک بچه ها عاشق فضای رنگارنگ و پرانرژی این فستیوال خانوادگی و غذاهای خوش مزه آن می شوند. این فستیوال هر سال در ماه نوامبر برگزار می گردد.

منبع: globetotting.com

منبع: الی گشت

به "فستیوال های مناسب برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال های مناسب برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید