شهرستان مراغه با فراوری 1280 تن ماهی قزل آلا رتبه اول فراوری ماهیان سردآبی در آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ جعبه، خبرگزاری خبرنگاران- به منظور آنالیز و حل بعضی از مسائل موجود مزارع آبزی پروی سردآبی شهرستان مراغه، کارگاه آموزشی با کارشناسان و جمعی از پرورش دهندگان شهرستان مراغه برگزار گردید.

شهرستان مراغه با فراوری 1280 تن ماهی قزل آلا رتبه اول فراوری ماهیان سردآبی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ در تبادل نظر با وبلاگ جعبه در مورد این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه نشست تخصصی با موضوع ارتقای بهره وری و مدیریت مزارع آبزی پروری شهرستان بود که با مسئولین شیلات استان و شهرستان مربوطه برگزار گردید.

مهندس قاسم جعفروند ادامه داد: در این کارگاه آموزشی، ضمن طرح مباحث آموزشی جهت ارتقای بهره وری و مدیریت مزارع پرورشی، مسائل و مسائل پرورش دهندگان در حوزه های مختلف فراوری و پرورش در مزارع مورد بحث و آنالیز قرا گرفت .

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری این جلسات در افزایش تعامل بین دستگاه های دولتی و متولیان امر از یکطرف و پرورش دهندگان ماهی، ابراز امیدواری کرد با همکاری این مدیریت و مسئولین مرتبط در استان و شهرستانها، پیگیریهای لازم تا حصول نتیجه نهایی انجام و زمینه برطرف مسائل مطرح شده فراهم گردد.

وی اضافه نمود: در استان آذربایجان شرقی سالانه حدود 8 هزار و 603 تن گوشت ماهی فراوری می گردد که 5 هزار و 426 تن از این اندازه مربوط به فراوری ماهیان سردابی است.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان گفت: شهرستان مراغه در سال 1399 با فراوری 1280 تن ماهی قزل آلا در استان با رتبه اول فراوری ماهیان سردآبی یکی از قطبهای فراوری و پرورش ماهی در استان محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شهرستان مراغه با فراوری 1280 تن ماهی قزل آلا رتبه اول فراوری ماهیان سردآبی در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرستان مراغه با فراوری 1280 تن ماهی قزل آلا رتبه اول فراوری ماهیان سردآبی در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید