رستوران ارکیده شعبه آرژانتین و اقدسیه: بهترین رستوران های تهران برای برگزاری انواع مراسمات سازمانی

به گزارش وبلاگ جعبه، با گسترش کسب وکارها، احتیاج مشاغل مختلف به همکاری با یکدیگر موجب شده تا جلسات زیادی بین شرکت ها، مؤسسات و صاحبان مشاغل برای آشنایی، آغاز و ادامه همکاری شکل بگیرد. صاحبان مشاغل سراسر جهان تمایل دارند بسیاری از این جلسات را در رستوران ها برگزار نمایند.

رستوران ارکیده شعبه آرژانتین و اقدسیه: بهترین رستوران های تهران برای برگزاری انواع مراسمات سازمانی

در واقع، رستوران ها بهترین مکان برای برگزاری انواع مراسمات سازمانی همچون نشست های کاری، صرف نهار و شام کاری یا حتی جلسات کوتاه نیمروزی و یا نشست های تجاری و برنامه های معرفی اعضای جدید هستند، رستوران هایی که امکان پذیرایی تمام و کمال را برای شما فراهم می آورند و این پذیرایی را با کمترین مزاحمت در جلسه انجام می دهند، به افزایش بازده جلسه یاری می نمایند. بعضی از این رستوران ها نیز با ارائه غذای سازمانی به بهره وری بیشتر مشاغل یاری شایانی می نمایند.

رستوران ارکیده با دو شعبه خود در آرژانتین و اقدسیه دو انتخاب بی نقص برای برگزاری انواع مراسمات سازمانی در رستوران می باشند. این دو رستوران تهرانی در بین مجموعه رستوران های ارکیده پک کاملی برای انواع خدمات سازمانی را دارا می باشند.

خدمات سازمانی رستوران ارکیده شعبه آرژانتین و شعبه اقدسیه

جلسه کاری در رستوران ارکیده

جلسات کاری یک اتفاق روزانه هستند که می توانند کسب وکار شما را در جهتی که می خواهید، روبه جلو حرکت دهند. از طرفی اگر نتوانید این جلسات را به خوبی مدیریت کنید، ممکن است لطمه ای جدی به شغل و صندلی حرفه ای شما وارد گردد. اما راهکارهای ساده و درعین حال مهمی برای جلوگیری از این اتلاف وقت وجود دارد. سپردن تمامی مراحل برگزاری جلسه کاری به رستوران می تواند موجب تمرکز عمیق تر شما روی جلسه گردد. این جلسات می توانند در سالن های VIP ارکیده که تجهیزات کاملی برای برگزاری چنین جلساتی دارند به خوبی برگزار شوند.

سرویس غذای سازمانی و شرکتی

برای بالا بردن بهره وری در سازمان و کاستن دغدغه وعده غذایی مهم ناهار، سرویس غذای سازمانی و شرکتی ارکیده به شما یاری می نماید. با استفاده از این سرویس شما یکی از چالش های کارکنانتان را حل کرده اید، گامی عظیم برای رشد و تعالی سازمان خود برداشته، کارکنانتان نیز به دلیل این پشتیبانی احساس خوبی خواهند داشت و از اینکه به آنها توجه می نمایید به فعالیت در شرکت شما بیشتر علاقمند خواهند شد. تهیه انواع مختلفی از غذاها با طعم و مزه غذای خانگی و تضمین کیفیت و کنترل کیفی دائمی غذا از جمله مزیت های این سرویس در رستوران ارکیده است.

جشن های سازمانی

موفقیت همواره حاصل یک کوشش دسته جمعی و تمرکز همه عوامل یک مجموعه بر روی یک هدف مشترک است. لذت این موفقیت ها را می توان با سفارش یک غذای خوش طعم و اصیل از یک رستوران معتبر و برگزاری یک جشن سازمانی دوچندان کرده و انگیزه کارمندان را برای موفقیت های بیشتر در آینده افزایش داد. رستوران ارکیده با محیطی شکیل و اختصاصی برای میهمانان و با بالاترین سطح کیفی غذاها و خدمات ارائه شده می تواند یکی از بهترین گزینه های برگزاری جشن تجلیل از کارکنان، تولد کارکنان و مدیران و همین طور جشن انتها سال و مناسبت های مختلف مانند افطاری و برگزاری مراسم شب یلدا باشد.

کارت طلایی مجموعه رستوران های ارکیده

یکی از راه های ایجاد انگیزه در سازمان و به حداکثر رساندن اثربخشی کارکنان، بینش و احساس خوب نسبت به خود، محیط کار و علاقه و آمادگی های جسمانی، روحی و فکری برای انجام کار ها و امور به بهترین نحو ممکن، تقویت روحیه کارکنان است. وقتی روحیه افراد در سازمان بالا باشد، خستگی و نا امیدی بر کارکنان مسلط نمی گردد و آنها از انجام کارهای سخت فرار نمی نمایند، بلکه این امر موجب ترغیب و تشویق فکرهای خلاق و تقویت پیشرفت فردی و گروهی در سازمان و ارگان ها می گردد. منابع انسانی هر مجموعه ایی می تواند با تهیه کارت طلایی رستوران ارکیده و هدیه به پرسنل خود زمینه رشد و شکوفایی سازمان خود را فراهم آورد.

چرا رستوران ارکیده را برای مراسمات سازمانی انتخاب کنیم؟

خدمات دهی مناسب به مشتری و ایجاد حس رضایت برای او از سنگ بنای اولیه هر رستوران است. دو رستوران ارکیده در شعبات آرژانتین و اقدسیه، فضایی آرام و محیطی مناسب در اختیارتان قرار می دهد و این امکان را برای شما فراهم می سازد تا حین خوردن یک غذای خوشمزه صحبت های جدی در خصوص تجارت خود و نحوه کسب وکارتان ارائه دهید. میزبانی انواع جلسات و همچنین مراسمات سازمانی در رستوران ارکیده بر اساس مجموعه ای از اصول و قواعد انجام می گردد. در ادامه به دلایل انتخاب ارکیده برای مراسمات سازمانی می پردازیم:

تنوع غذایی و کیفیت غذایی بالا: حجم و طعم غذاها و همین طور کیفیت درخور شأن یک مراسم سازمانی عالی بوده و در رستوران ارکیده شعبه آرژانتین و اقدسیه سرو انواع میوه، پیش غذا و دسر با سفارش و هماهنگی قبلی امکان پذیر است.

پرسنل حرفه ای رستوران و ارائه خدمات به بهترین شکل: گاهی برگزاری یک جلسه کاری می تواند آینده شغلی شما را رقم بزند؛ هرگونه اشتباه در این جلسات ممکن است به از دست رفتن فرصت هایی منجر گردد که مدت زمان زیادی برای آن زحمت کشیده اید.

در رستوران ارکیده یک نفر مسئول هماهنگی با شما خواهد بود و شما برای تنظیم برنامه خود مستقیماً با ایشان در ارتباط خواهید بود تا نکات خاص و ترتیب کار ها را دقیقاً برنامه ریزی کنید. به این ترتیب شما از این که با افراد زیادی برای انجام کارهای خود در ارتباط باشید و هر کار را به یک نفر محول کنید و درنهایت هم برای درست انجام شدن آن ها نگران باشید؛ خلاص خواهید شد.

پرسنل حرفه ای به شما یاری می نمایند تا جلسه را به بهترین و منظم ترین حالت ممکن اجرا کنید و همه چیز در جای خودش برگزار گردد. از طرفی برخورد مناسب پرسنل با افراد حاضر در جلسه به شأن و منزلت جلسه می افزاید.

زیبایی شناسی: محیط همواره بیشترین میزان تأثیر را روی نوع نگرش افراد داشته است، اهمیتی ندارد که در حال برگزاری یک جلسه کاری مهم هستید و یا اینکه صرفاً قرار است به عنوان یک مشتری پا به رستورانی بگذارید؛ اصلی که سبب می گردد بار دیگر به آن رستوران سر بزنید، بعد از کیفیت غذا، زیبایی های بصری موجود در آنجاست. ترکیبات رنگی موجود در فضا، شکل چیدمان میزها، استفاده از گیاهان و به نوعی تلفیق طبیعت با محیط رستوران و هوای مطبوع می توانند سکوی پرتابی باشند برای اینکه رستورانی تبدیل به بهترین رستوران تهران برای مراسمات سازمانی گردد.

وجود سالن VIP: معمولاً از سالن های VIP برای جلسات بسیار مهم استفاده می گردد و به میزان بسیار زیادی در حفظ شأن جلسه کارایی دارد. در رستوران ارکیده می توان جلسات یا شام های کاری را به صورت کاملاً خصوصی برگزار کرد.

خدمات جانبی: خدماتی همچون کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، موسیقی زنده و اسموک زون نیز از جزء اولویت های اول انتخاب ارکیده برای مراسمات سازمانی می باشد.

برای مراجعه به رستوران ارکیده شعبه آرژانتین به آدرس زیر مراجعه کنید: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند. شماره تماس: 88885300 (9821+)

برای مراجعه به رستوران ارکیده شعبه اقدسیه به آدرس زیر مراجعه کنید: اقدسیه، عظیمراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه 10. شماره تماس: 72146 (9821+)

منبع: همگردی

به "رستوران ارکیده شعبه آرژانتین و اقدسیه: بهترین رستوران های تهران برای برگزاری انواع مراسمات سازمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران ارکیده شعبه آرژانتین و اقدسیه: بهترین رستوران های تهران برای برگزاری انواع مراسمات سازمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید