دومین طلای کاروان ایران به نام محمدرضا گرایی

به گزارش وبلاگ جعبه، خبرنگاران: محمدرضا گرایی کشتی گیر وزن 67 کیلوگرم کشورمان در فینال کشتی فرنگی المپیک 2020 برابر حریف اوکراینی با نتیجه 9 بر 1 به پیروزی رسید و قهرمان شد.

دومین طلای کاروان ایران به نام محمدرضا گرایی

محمدرضا گرایی پیش از این در مبارزه نخست مقابل جولیان هورتا از کلمبیا 8 بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه هم در یک مصاف سخت و سخت برابر فرانک اشتابلر دارنده 3 طلای دنیا از آلمان 5 بر 5 پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت. او که دارنده مدال طلای زیر 23 سال دنیا است، در مرحله نیمه نهایی مقابل راماز زویدزه دارنده مدال های طلای جوانان دنیا و نقره زیر 23سال دنیا از گرجستان به روی تشک رفت و در سرانجام با نتیجه 6 بر یک به فزونی رسید و راهی فینال شد.

طلای محمدرضا گرایی حالا دومین مدال طلای کاروان ایران در المپیک توکیو و البته سومین مدال کسب شده در این رقابت ها به وسیله نمایندگان ایران است. جواد فروغی در تیراندازی و هادی ساروی در کشتی فرنگی، پیش ازاین مدال های طلا و برنز کاروان ایران را به نام خودشان ثبت نموده بودند. البته صعود حسن یزدانی به فینال کشتی هم یک مدال قطعی برای کاروان ایران کنار گذاشته که بسیاری امیدوارند آن مدال، طلا باشد.

منبع: فرارو

به "دومین طلای کاروان ایران به نام محمدرضا گرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین طلای کاروان ایران به نام محمدرضا گرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید