جزئیات فروش آنلاین قطعات جعلی خودرو

به گزارش وبلاگ جعبه، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هر گونه فروش قطعات آنلاین تحت عنوان توزیع سهمیه ای قطعات را منتسب به گروهی جاعل و متقلب دانست. این شرکت در اطلاعیه ای نسبت به تقلبی بودن قطعات این سایت هشدار داد.

جزئیات فروش آنلاین قطعات جعلی خودرو

این سایت فروش آنلاین قطعات، مبادرت به فروش قطعات مجعول و تقلبی نموده است

وبلاگ جعبه - روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو نسبت به تبلیغات سایتی به آدرس https://isakco.ir که با سوء استفاده از لوگو و نشان این شرکت مبادرت به فروش قطعات مجعول و تقلبی نموده است، روابط عمومی ایساکو گفت: این سایت فروش آنلاین هیچ ارتباطی به شرکت ایساکو ندارد. لوازم یدکی موجود و ارایه شده در آن به هیچ عنوان مورد تایید این مجموعه نیست.

بارکد را پیامک کنید و استعلام بگیرید!

در این اطلاعیه شرکت ایساکو تاکید نموده، تنها مراکز معتبر و مورد تایید فروش قطعات و لوازم یدکی استاندارد این شرکت، فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز مجموعه هستند. مصرف گنندگان می توانند شماره بارکد موجود بر روی بسته بندی قطعات مورد نظر خود را به شماره 300031 پیامک نمایند. بدین ترتیب از اصلی یا تقلبی بودن آن مطلع می شوند.

علاوه بر این دیگر روش های شناسایی قطعات اصلی، استفاده از گزینه اصالت قطعات در اپلیکیشن موبایلی ایساکو است. مشتریان با نصب این برنامه بر روی گوشی های هوشمند، می توانند ضمن مطلعی از اصل بودن قطعه، از سایر امکانات متنوع آن نیز بهره مند شوند.

لازم به ذکر است، لوگو و نشان اصلی این مجموعه خدماتی به همراه آخرین اخبار و اطلاعیه ها فقط در وب سایت این شرکت به آدرس https://www.isaco.ir صحیح و قابل استناد است. همچنین پرتال خبری گروه صنعتی ایران خودرو به آدرس https://ikcopress.ikco.ir رسمی اعلام شده است.

قیمت قطعات یدکی خودرو + آنالیز شرایط لوازم یدکی در بازار

قیمت لوازم یدکی خودرو در بازار چگونه است / قیمت انواع لوازم یدکی مصرفی خودرو در بازار

منبع: بیت ران

به "جزئیات فروش آنلاین قطعات جعلی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات فروش آنلاین قطعات جعلی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید