تمدید مهلت بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب&zwnjبازی کانون

به گزارش وبلاگ جعبه، تهران (پانا) - مهلت ارائه محصولاتِ بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان تا 27 آذر 1399 تمدید شد.

تمدید مهلت بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب&zwnjبازی کانون

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، با توجه به تعطیلی های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا و ایجاد تسهیلات برای علاقه مندان حوزه اسباب بازی، زمان بارگذاری محصولات از 20 آذر به 27 آذر 1399 تغییر یافت و به مدت یک هفته تمدید شد.

دبیرخانه جشنواره از تولیدکنندگان و طراحانی که محصول آن ها در بازه زمانی مهر 1398 تا مهر 1399 تولید شده، دعوت کرده است با مراجعه به تارنمای جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir و تکمیل فرم های مربوط، اسباب بازی های خود را برای شرکت در بخش رقابتی این جشنواره تا 27 آذر ثبت و معرفی کنند.

اسباب بازی های معرفی شده به دبیرخانه قرار است در دو مرحله، انتخاب و داوری شود، همچنین این اسباب بازی ها و سرگرمی ها از منظر کیفیت تولید، طراحی، بسته بندی، گرافیک و تصویرسازی و دارا بودن ویژگی های شناختی داوری خواهد شد و از اسباب بازی های راه یافته به مرحله داوری خاتمهی نیز قدردانی خواهد شد.

این جشنواره قرار است امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به شیوه نامه های بهداشتی در جامعه، به صورت مجازی و فرآیندی در چند مرحله به شکل گام به گام برگزار شود.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی، شورای نظارت بر طراحی، ساخت و توزیع اسباب بازی و ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ششمین جشنواره ملی اسباب بازی را برگزار خواهد کرد.

بخش رقابتی، بخش علمی شامل برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی، نمایشگاه های تخصصی و بازار اسباب بازی، بخش های متنوع ششمین جشنواره ملی اسباب بازی است که به ترتیب در بازه زمانی آبان تا خاتمه سال 1399 برگزار می شود و فراخوان بخش های دیگر جشنواره به تدریج اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تمدید مهلت بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب&zwnjبازی کانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب&zwnjبازی کانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید