تقدیر از اقدامات بهداشتی و درمانی در زندان های استان تهران

به گزارش وبلاگ جعبه، مدیر کل بهداشت و درمان سازمان زندان ها با حضور در ندامتگاه زنان و آنالیز شرایط بهداشتی و درمانی انجام شده ویژه مددجویان را مثبت و قابل تقدیر دانست.

تقدیر از اقدامات بهداشتی و درمانی در زندان های استان تهران

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ جعبه، محمدمحسن دیانی ضمن بازدید از ندامتگاه زنان و آنالیز شرایط بهداشتی و درمانی مددجویان گفت: به دلیل نقش موثر خدمات مشاوره ای و روانشناسی در زندان ها جهت کاهش آسیب ها، به این مقوله توجه ویژه می گردد.

مدیر کل بهداشت و درمان سازمان زندان ها تأکید کرد: در این امر کوشش بسیاری صورت می گیرد، ولی ضروری است جامعه و نهاد های اجتماعی به ویژه گروه های مردمی نیز به میدان آمده و در امر آموزش سبک زندگی سالم و توسعه آرامش روانی بیش از گذشته به زندانیان یاری نمایند.

وی ادامه داد: اقدامات مطلوب، ارزشمند و خوبی در حوزه بهداشت و درمان توسط اداره کل زندان های استان تهران انجام شده که قابل تقدیر است و بحمداله در اوضاع مقابله با ورود ویروس کرونا شرایط بهتری دارند.

بنا به این خبر، مدیر کل زندان های استان تهران با اشاره به شرایط خاص عاطفی زنان و مادر بودن بسیاری از آنان گفت: لزوم تأمین و حفظ سلامتی این گروه از مددجویان، اولویت اصلی اداره کل است و کوشش می گردد رژیم غذایی مددجویان زن و جیره های بهداشتی تمام احتیاج های آنان را تأمین و توجه بیشتری به امر بیماریابی و درمان آنان صورت می گیرد.

سیدحشمت اله حیات الغیب توضیح داد: با هدف ارتقای امر بهداشت و سلامت در زندان ها و محیط فیزیکی سالم، ضمن رعایت اصول و استاندارد ها و پروتکل های بهداشتی اعلام شده، بازدید های مستمر از شرایط تمام زندان ها و مراکز به ویژه ندامتگاه زنان استان صورت می پذیرد.

او همچنین گفت: نظارت و کنترل مستمربر عوامل محیطی در ارتقای سلامت افراد نقش اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می توان در تغییر، رشد و باز پروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندان ها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

بنا به این خبر، پس از خاتمه جلسه، مدیرکل بهداشت و درمان سازمان از قسمت های مختلف بهداری مانند اتاق های ویزیت پزشکان، آزمایشگاه، داروخانه و کلینیک مثلثی و نیز دیگر ادارات فرهنگی تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی و اندرزگاه ها بازدید کرده، اقدامات انجام شده را مثبت ارزیابی نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقدیر از اقدامات بهداشتی و درمانی در زندان های استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از اقدامات بهداشتی و درمانی در زندان های استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید