تأکید رئیس دانشگاه آزاد بر شروع ساخت مسکن اعضای هیأت علمی و کارکنان ، پروژه در سه ماه آینده کلید می خورد

به گزارش وبلاگ جعبه، رئیس دانشگاه آزاد با تأکید بر اهمیت پروژه تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه گفت: مقدمات کار تا حدی صورت گرفته و از رئیس تازه مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه می خواهم که در این زمینه به جد کوشش کند.

تأکید رئیس دانشگاه آزاد بر شروع ساخت مسکن اعضای هیأت علمی و کارکنان ، پروژه در سه ماه آینده کلید می خورد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ جعبه، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم تکریم مهدی عباسی و معارفه سعید صابونی رئیس تازه مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی برگزار گردید.

طهرانچی در این مراسم گفت: مهندس عباسی دانشگاه را به دلیل انتخاب به عنوان عضو شورای اسلامی شهر تهران ترک می نماید و این جلسه به پاس قدردانی از زحمات ایشان در زمان تصدی مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردیده است.

وی با بیان اینکه دکتر صابونی رئیس تازه مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی دارای سوابق بسیار خوبی در این حوزه است، گفت: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پرند، مشاور وزیر آموزش و پرورش و معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تنها بخشی از سوابق وی در حوزه عمران است.

طهرانچی با بیان اینکه در حوزه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی زحمات بسیار زیادی کشیده شده است، گفت: بدون شک صابونی با تجربه فراوان و مفید در این حوزه به دانشگاه یاری شایانی خواهد نمود.

وی با تأکید بر اهمیت پروژه تأمین مسکن اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این پروژه بسیار مهم و کلیدی است. مقدمات کار تا حدی اجرا شده و از دکتر صابونی می خواهم که در این زمینه به جد کوشش کند، البته با سابقه ایشان در این حوزه بدون شک اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و کام خانواده دانشگاه آزاد اسلامی را شیرین خواهد نمود.

وی ضمن تقدیر از زحمات مهندس عباسی رئیس سابق مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر عباسی از دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی است و تعلق خاطر بسیاری به دانشگاه آزاد اسلامی دارد و پس از این نیز به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور ارتباطات شهری به دانشگاه آزاد اسلامی یاری خواهد نمود.

در ادامه، محمدمهدی فداکار معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از کوشش های مهندس عباسی در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پروژه تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد تعاونی مسکن در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی کار بسیار مهم و بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است و انتظار می رود دکتر صابونی در این زمینه مجدانه کوشش کند.

وی در انتها برای صابونی آرزوی توفیق در انجام امور محوله کرد.

مهدی عباسی رئیس سابق مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اهم اقدامات اجرا شده در دو سال گذشته در حوزه عمرانی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کار های بسیار بزرگی در این دو سال شکل گرفت. مستندسازی بخش مهمی از املاک دانشگاه آزاد اسلامی، حل و فصل پرونده های بلاتکلیف عمرانی و اختلافات حقوقی، تعریف چشم اندازی برای آینده دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه نگهداشت پروژه های عمرانی و برنامه ریزی در حوزه عمران و املاک و اتفاقات در حوزه تهاتر دیون، توافق با نهاد های دولتی و ... از جمله اقدامات اجرا شده است.

عباسی برای صابونی به عنوان رئیس تازه مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه، سعید صابونی رئیس تازه مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از حسن نیت و اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اعتقاد پایدار دارم با همکاری، همدلی و همیاری همکاران این حوزه می توانیم به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی دست پیدا کنیم.

پروژه تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه در سه ماه آینده کلید می خورد

صابونی با تأکید بر اهمیت بحث مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، در سه ماه آینده پروژه تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه کلید می خورد. در این زمینه 500 هکتار زمین برای این پروژه در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

در انتها مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات عباسی تقدیر شد.

بعلاوه حکم انتصاب صابونی به وسیله دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به وی اعطا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تأکید رئیس دانشگاه آزاد بر شروع ساخت مسکن اعضای هیأت علمی و کارکنان ، پروژه در سه ماه آینده کلید می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید رئیس دانشگاه آزاد بر شروع ساخت مسکن اعضای هیأت علمی و کارکنان ، پروژه در سه ماه آینده کلید می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید