بهترین خانه های استیک دنیا ، لذیذترین استیک های دنیا

به گزارش وبلاگ جعبه، استیک از اون دسته غذاهاییه که بیشتر آدما دوسش دارن و صد البته نحوه پخت گوشت استیک خیلی مهمه. با نگاهی به تاریخچه آشپزی میبینیم که قدمت خانه استیک خیلی بیشتر از رستوران هستش و حتی برخی از خانه های استیک هستن که سبک و سیاقشون شبیه به دهه 1850 دکور شده. امروزه خانه های استیک زیادی در دنیا هستن که این غذای لذیذ رو سرو میکنن اما تعداد محدودی هستن که اونجور که باید گوشت استیک رو درست و لذیذ طبخ میکنن. بهترین خانه استیک های دنیا سعی دارن در کنار روش های ندرن برای این غذای بی نظیر ریشه های سنتی این شاخه از آشپزی رو حفظ کنن. برای اینکه بدونید توی دنیا کجاها بهترین استیک رو درست میکنن با ما باشید؛ تا ببینید این گوشت لذیذ و بی نظیر تا چه حد محبوبیت بین همه مردم دنیا داره و چقدر نحوه پخت گوشت استیک مهمه.

بهترین خانه های استیک دنیا ، لذیذترین استیک های دنیا

خانه استیک آراگاوا (Aragawa) | توکیو

این رستوران در توکیو ظاهری کاملا ساده و بی تکلف داره اما در عین حال یکی از بهترین رستوران ها در سطح بین المللی به حساب میاد. باید بدونید این سادگی نباید شما رو گول بزنه چون منوی این رستوران خیلی گرون و لاکچریه. ولی در صورتی که شانس غذا خوردن توی این رستوران رو داشتین، حتما ساندا بیف رو امتحان کنین، حیوانی که گوشت استیک از اون تهیه میشه، به مدت 28 ماه در استان هیوگو ژاپن پرورش داده شده و در مرحال زیادی همراه با ذغال چوب درختان جنگلی پخته میشه.

خانه استیک La Maison De LAubrac | پاریس

معروفیت خانه استیک La Maison De LAubrac درپاریس به دلیل پرورش گاوها مدنظر برای تهیه گوشت استیک از طریق مالکان رستوران است؛ شغلی که در سه نسل تا به امروز ادامه پیدا کرده. اگرچه غذاهای منو اندکی گرون به نظر می رسن، ولی از نظر مشتریان یکی از بهترین خانه های استیک در پاریس به شمار می ره.

خانه استیک Hawksmoor | لندن

از بهترین خانه های استیک Hawksmoor جایگاه خودش رو به عنوان بهترین خانه استیک در لندن تثبیت کرده و بسیاری از منتقدان هم این رو اذعان کردن که برش های نازک گوشت که در این رستوران بر روی ذغال چوب طبخ میشن، دارای طعم و مزه ای عالی و سنتیه البته در کنار استیک های خوش طعم به سبک گذشته سس هایی با ترکیب های حیرت انگیز مثل ترکیب کره، زرده تخم مرغ، آبلیمو و سرکه ماهی کولی سرو میشن.

خانه استیک موشه(Moishe) | مونترال

از بهترین خانه های استیک Moishe هستش که با قدمتی 75 ساله در شهر مونترال بوده و انواع مختلفی از طعم ها مانند فیله مینیون بصورت پیش غذا در ظرف هایی مجزا سرو میشن. همچنین در این رستوران منویی مجزا برای گوشت خشک عرضه میکنن.

Templo Da Carne Marcos Bassi | سائوپائولو

این رستوران برزیلی در شهر سائوپائولو از طریق سرآشپز معروف Marco Bassi، یکی از افسانه ها در زمینه پخت استیک، تاسیس شده. معنی نام این رستوران معبد گوشت هستش و منوی اون پر از انواع استیک های لذیذ با قیمت هایی مناسب برای علاقه مندان این غذای بینظیره .

Rockpool Bar & Grill | سیدنی

گروه راکپول دارای رستوران های متعددی در سراسر استرالیا بوده و معروفیتش رو مرهون گوشت های کبابی خوش طعم رستوران Rockpool Bar & Grilll شهر سیدنی هستش. از جمله غذاهای موجود در منو میشه به استیک گاو و خوراک های تهیه شده از گوشت خشک اشاره کرد.

پترلوگر(Peter Luger) | نیویورک

نام این رستوران مترادف با بهترین استیک در نیویورکِ و بویژه در منطقه Williamsburg شهره خاص و عامِ. استیک های این رستوران به طرزی ماهرانه طبخ و با قیمتی مناسب عرضه میشه.

کاوامورا(Kawamura) | توکیو

کلیه استیک های این رستوران از گوشت ران گاو تهیه می شن؛جالبه بدونید که رستوران کلیه گوشت های خودش رو از بهترین تولید کننده ها مانند Kobe Beef Fair تهیه می کنه. هر یک از استیک ها به همراه مقادیری از دورچین ها سر می شن که اون ها رو میشه روی میز طبخ کرد.

Parador La Huella | اروگوئه

معروفیت این رستوران ساحلی در اروگوئه به دلیل منوی سرشار از انواع خوراک های گوشتی مانند استیک کبابی، سوسیس، کباب دنده، کباب بره و ...هستش.

خانه استیک Shanahans On The Green | دوبلین

این رستوران، به معنای واقعی خانه استیکی به سبک آمریکایی و در آنجا میشه یادگارهایی از روسای جمهور آمریکایی با پیشینه ایرلندی رو دید. کلیه استیک های موجود در منو از نژاد علف خوار آنگوس ایرلندی تهیه شده و گوشت ها در منقل خاصی طبخ میشن.

منبع: همگردی

به "بهترین خانه های استیک دنیا ، لذیذترین استیک های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خانه های استیک دنیا ، لذیذترین استیک های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید