امروز، آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش وبلاگ جعبه، مدت زمان ثبت درخواست پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره های کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه تربیت مدرس امروز پایان می یابد.

امروز، آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ جعبه، با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، پذیرش دانشجویان به دو صورت انجام می پذیرد: گروه اول برگزیدگان رتبه های اول تا پنجم نهایی المپیاد های علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته و با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد است و گروه دوم نیز مختص دانشجویان دوره کارشناسی ورودی سال 1397 می شود که پس از 6 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم از کل واحد های درسی با حداقل معدل 15 جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود (مشروط به دارا بودن رتبه اول تا هشتم) باشند.

ثبت نام الکترونیکی متقاضیان حداکثر تا خاتمه امروز چهارشنبه 22 دی ماه و از طریق سامانه جامع آموزشی این دانشگاه به آدرس http://golestan.modares.ac.ir ادامه دارد.

همچنین، با اعلام دانشگاه تربیت مدرس به دلیل شیوع کووید-19 و طبق مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه می تواند برای محاسبه حدنصاب واحد های درسی دانشجویان کارشناسی پیوسته ورودی مهر 1397 که در حال گذراندن نیمسال ششم بوده و حذف واحد داشته اند، با کسر 4 واحد از مجموع سه چهارم واحد های درسی اقدام کند.

علاوه بر دانشگاه های دولتی معتبر مراکز استان، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دانشگاه صنعتی سهند تبریز و رشته های گروه هنر و معماری دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی نیز مجاز به ثبت نام هستند.

با تاکید دانشگاه تربیت مدرس، دانش آموختگان دوره روزانه سایر دانشگاه های دولتی، دانشکده های وابسته به دانشگاه های مراکز استان ها که در سایر شهرستان ها قرار دارند، دوره های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، دوره های مجازی، فراگیر پیام نور، فرهنگیان، آموزشکده های فنی و حرفه ای، مراکز تربیت دبیر و تربیت معلم، پردیس دانشگاهی دانشگاه های دولتی و علمی کاربردی مجاز به ثبت نام نیستند.

همچنین، داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل آن ها از یک مهر ماه سال 1400 لغایت 31 شهریور ماه سال آینده است، می توانند متقاضی این نوع پذیرش باشند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل تصویر کارت ملی، تصویر ریز نمرات کارشناسی، تصویر عکس 4×3 رنگی تمام رخ، تصویر مدرک دیپلم دارای معدل کل یا فرم خوداظهاری جایگزین دیپلم و تصویر مدرک تحصیلی (یا گواهی تحصیلی) مقطع کارشناسی پیوسته است که در آن تاریخ فراغت از تحصیل، میانگین کل نمرات و نوع دوره تحصیلی درج شده باشد.

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرده که نتیجه بررسی اولیه مدرک داوطلبان در صورت امکان نیمه اول بهمن ماه اعلام خواهد شد.

پیش از این مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس تا خاتمه یکشنبه 19 دی ماه 1400 اعلام شده بود، ولی بنا به درخواست متقاضیان تمدید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امروز، آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز، آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید