آموزش ساخت تصویر با گوگل جمینی (بارد سابق)

به گزارش وبلاگ جعبه، اگر استفاده از ابزارهایی مانند Midjourney ،DALL-E یا Stable Diffusion برای تولید تصاویری مناسب با نیازهای شما بسیار پیشرفته یا گران هستند، می توانید از گوگل Gemini (گوگل بارد سابق) برای تولید تصویر هوش مصنوعی استفاده کنید. در زیر، نحوه تولید تصاویر هوش مصنوعی با استفاده از ابزار گوگل جمینی را به همراه چند نکته برای گرفتن بهترین نتایج توضیح می دهیم.

آموزش ساخت تصویر با گوگل جمینی (بارد سابق)

در این مطلب می خوانید:

Toggle
  • نحوه تولید تصاویر هوش مصنوعی با استفاده از گوگل جمینی
  • نکات سریع برای تولید تصاویر با گوگل جمینی
    • 1. درخواست شما باید توصیفی و واضح باشد
    • 2. سبک های مختلف هنری را امتحان کنید
    • 3. از Image Prompts استفاده کنید
    • 4. به درخواست کردن از گوگل Gemini ادامه دهید

نحوه تولید تصاویر هوش مصنوعی با استفاده از گوگل جمینی

تولید تصاویر هوش مصنوعی با گوگل جمینی (Gemini) بسیار ساده و البته کاملا رایگان است.

می توانید از ابزار هیجان انگیز جمینی بخواهید از هر موضوعی که می خواهید تصویری ایجاد کند، اما ابتدا باید درخواست خود را به صورت واضح به آن بفهمانید و به صورت دقیق بنویسید که نیاز به تولید یک تصویر دارید. در غیر این صورت، ممکن است در نهایت توضیحی درباره درخواست خود همراه با یک تصویر دریافت کنید.

برای استفاده بهینه از کلماتی مانند generate یا create در ابتدای درخواست خود استفاده کنید. پیشنهاد می شود که درخواست خود را به زبان انگلیسی مطرح کنید. در این شرایط گوگل جمینی با دو تصویر منحصر به فرد تولید شده از طریق هوش مصنوعی به نیاز شما پاسخ خواهد داد.

اگر نتایج مطابق با سلیقه شما نبود، روی Generate more در زیر تصاویر کلیک کنید. این بار گوگل جمینی دو تصویر دیگر را نمایش خواهد داد. همچنین، می توانید درخواست دیگری را وارد کنید و دستورالعمل های اضافی درباره نوع تصویری که می خواهید به جمینی بدهید.

هنگامی که گوگل جمینی تصویری مطابق خواسته شما را ایجاد کرد؛ می توانید ماوس خود را روی آن نگه دارید و روی نماد فلش رو به پایین کلیک کنید تا آن را دانلود کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی نماد اشتراک گذاری و انتخاب دانلود همه تصاویر، هر دو تصویر را با هم دانلود کنید.

جالب است بدانید که جمینی از مدل انتشار متن به تصویر هوش مصنوعی گوگل به نام Imagen 2 برای تولید تصویر استفاده می کند. اگر علاقه مند هستید، می توانید از طریق یک حساب رایگان Google Cloud به ابزار Imagen 2 دسترسی داشته باشید.

برای کمک به شناسایی تصاویر هوش مصنوعی، جمینی یک واترمارک SynthID اضافه می کند که برای چشم انسان قابل توجه نیست. واترمارک را می توان از طریق SynthID شناسایی کرد. نتیجه واتر مارک تحت تأثیر فشرده سازی یا فیلترها قرار نمی گیرد. در زمان نگارش، بارد فقط می تواند تصاویر را با استفاده از دستورات انگلیسی تولید کند.

نکات سریع برای تولید تصاویر با گوگل جمینی

در حالی که استفاده از Bard بسیار ساده است، اما ایجاد تصاویر خوب می تواند چالش برانگیز باشد. اگر با آن قسمت مشکل دارید، در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که به شما کمک می کند تا سریع و راحت به تصاویر بهینه دسترسی داشته باشید:

1. درخواست شما باید توصیفی و واضح باشد

هرچه اعلان های شما توصیفی تر باشد، احتمال اینکه نتایج بهتری بگیرید بیشتر است. سعی کنید جزئیاتی مانند رنگ ها، عناصر، نور یا نمای دوربین را اضافه کنید.

2. سبک های مختلف هنری را امتحان کنید

ارجاع به سبک های هنری خاص می تواند هنگام ایجاد یک تصویر هوش مصنوعی مفید باشد. می توانید هنرمندان مشهور (یا آثار هنری) و سبک های مختلف مانند انتزاعی، کوبیسم، طبیعت بی جان یا پرتره را نام ببرید.

3. از Image Prompts استفاده کنید

به جای تلاش برای توصیف ایده خود، می توانید یک تصویر آپلود کنید و از Geminiبخواهید که مشابه آن را با تغییرات دلخواه ایجاد کند.

به عنوان مثال، ما یک عکس از یک سگ با چوب در دهان خود آپلود کردیم و از گوگل Gemini خواستیم آن را به سبک ونسان ون گوگ بازسازی کند. می توانید نتایج را در بالا مشاهده کنید.

هنگام استفاده از درخواست های تصویر برای تولید تصاویر هوش مصنوعی، از محدودیت های حق چاپ پیروی کنید.

4. به درخواست کردن از گوگل Gemini ادامه دهید

بعید به نظر می رسد که در اولین تلاش به تصویری که تصور می کردید برسید. بنابراین، نکته کلیدی این است که گوگل Gemini را در مورد تغییرات خاص، مانند واقعی سازی تصویر، استفاده از رنگ های زنده تر و … ، ترغیب کنید و به او آموزش دهید.

گوگل جمینی یک راه ساده و رایگان برای تولید تصاویر هوش مصنوعی ارائه می دهد، بنابراین ارزش آن را دارد که آن را امتحان کنید تا ببینید چه نتایجی می توانید بدست آورید. حتی می توانید از خود جمینی برای ایجاد پیام هایی برای تصاویر هوش مصنوعی استفاده کنید، یا از این ایده های هنری هوش مصنوعی الهام بگیرید.

منبع: شبکه چی

به "آموزش ساخت تصویر با گوگل جمینی (بارد سابق)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ساخت تصویر با گوگل جمینی (بارد سابق)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید