یوفا منچستریونایتد و پاری سن ژرمن را جریمه کرد

به گزارش وبلاگ جعبه، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تیم های منچستریونایتد و پاری سن ژرمن را به علت رفتار ناشایست طرفداران خود در بازی های اروپایی جریمه کرد.

یوفا منچستریونایتد و پاری سن ژرمن را جریمه کرد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی وبلاگ جعبه، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) احکام انضباطی مربوط به بازی های اخیر لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را صادر کرد که بر این اساس چند تیم از جمله منچستریونایتد و پاری سن ژرمن با جرایم نقدی تنبیه شدند.

منچستریونایتد روز 29 سپتامبر در چارچوب مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر ویارئال در حالی که از حریف عقب بود در سرانجام به رجحان 2 بر یک دست یافت.

در این بازی رونالدو گل پیروزی بخش یونایتد ها را در دقیقه 5+90 به ثمر رساند و با خوشحالی جنجالی خود طرفداران را تحریک کرد، طرفداران این تیم انگلیسی نیز اشیایی را به داخل زمین پرتاب کردند و حتی وارد زمین مسابقه شدند که این اقدامات باعث شد یوفا شیاطین سرخ را 8375 یورو جریمه کند.

علاوه بر این، وستهام هم به علت مشکلاتی که در جریان پیروزی 2 بر صفر مقابل راپید وین در 28 سپتامبر رخ داد، باید 60 هزار یورو بپردازد.

راپید هم 60 هزار یورو و از همراه داشتن طرفداران در بازی بعدی خارج از خانه خود در اروپا محروم شده است.

بعلاوه پاری سن ژرمن پس از مسدود شدن معابر عمومی و آتش بازی از سوی طرفداران پس از پیروزی 2-صفر مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان در تاریخ 28 سپتامبر، مبلغ 40 هزار و 250 یورو جریمه شده است.

بیشتر بخوانید

  • برترین بازیکن هفته دوم لیگ اروپا معرفی گردید
  • اولین پیروزی سلتیک در لیگ اروپا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یوفا منچستریونایتد و پاری سن ژرمن را جریمه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا منچستریونایتد و پاری سن ژرمن را جریمه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید