سابیتزر در نیم فصل دوم به ترکیب بایرن باز خواهد گشت

به گزارش وبلاگ جعبه، هافبک اتریشی تیم فوتبال بایرن مونیخ تا انتها نیم فصل نخست برای این تیم بازی نخواهد کرد.

سابیتزر در نیم فصل دوم به ترکیب بایرن باز خواهد گشت

به گزارش وبلاگ جعبه، مارسل سابیترز که در اواخر آبان ماه در جریان شکست 2 بر یک بایرن مونیخ مقابل آگزبورک در هفته دوازدهم بوندس لیگای آلمان دچار مصدومیت از ناحیه ساق پا شد، به نظر می رسد در امسال میلادی دیگر برای این تیم به میدان نخواهد رفت.

بر اساس ادعای نشریه بیلد آلمان؛ سابیتزر 27 ساله که روز گذشته (دوشنبه) برای اولین بار پس از مصدومیت اخیرش روی چمن دوید، احتمالاً دیگر امسال برای بایرن بازی نخواهد کرد. طبق این گزارش؛ مدیران و کادر فنی بایرن مونیخ امیدوار هستند که این هافبک اتریشی را برای نیم فصل دوم کاملاً آماده در اختیار داشته باشند و نمی خواهند در خصوص استفاده زودهنگام از او ریسک نمایند.

اگر این ادعا درست باشد، هافبک بایرن که سه بازی اخیر این تیم از جمله بازی با بوروسیا دورتموند را از دست داده، در ملاقات مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با تیم های ماینتس، اشتوتگارت و ولفسبورگ در رقابت های بوندس لیگا غایب خواهد بود.

مارسل سابیتزر که تابستان اخیر به حضور هفت ساله اش در لایپزیگ خاتمه داد و با عقد قراردادی چهار ساله به بایرن مونیخ پیوست، این فصل در 14 بازی برای باواریایی ها به میدان رفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سابیتزر در نیم فصل دوم به ترکیب بایرن باز خواهد گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سابیتزر در نیم فصل دوم به ترکیب بایرن باز خواهد گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید