گردشگری آبی در کردستان توسعه می یابد

به گزارش وبلاگ جعبه، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، گردشگری آبی در کردستان توسعه می یابد.

گردشگری آبی در کردستان توسعه می یابد

یعقوب گویلیان در نشست کمیته هماهنگی ظرفیت های گردشگری منابع آبی استان که با حضور معاون آب منطقه ای کردستان برگزار گردید، گفت: بدون تردید یکی از راههای توسعه صنعت گردشگری در استان توجه به ظرفیت بالای منابع آبی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اضافه کرد: یکی از اولویت های این اداره کل، استفاده از ظرفیت های کم نظیر منابع آبی در منطقه برای جذب گردشگر است.

او با بیان اینکه همیشه در اجرای طرح های گردشگری استان، مسائل زیست محیطی منطقه مورد توجه بوده، عنوان نمود: به همین دلیل زمینه برای حضور بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های گردشگری فراهم است.

گویلیان یادآور شد: تقویت صنعت گردشگری آبی در استان نیازمند برنامه ریزی مدون است و امیدواریم با همکاری نهادهای مربوطه بتوانیم زمینه استفاده هرچه بیشتر از این ظرفیت را مهیا و به اهداف از پیش معین شده دست یابیم.

طرح توسعه گردشگری محور قشلاق-گریزه در دست اقدام است

معاون آب منطقه ای کردستان هم با بیان اینکه طرح توسعه گردشگری محور قشلاق-گریزه در دست اقدام است، گفت: استان کردستان بواسطه دارا بودن سدها، دریاچه ها و رودخانه های متعدد و بی نظیر، ظرفیت های بزرگی برای رشد و توسعه صنعت گردشگری دارد.

مومنی پور اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای استان با جدیت تمام پیگیر برطرف چالش های مربوط به پروژه توسعه گردشگری این محور است.

معاون آب منطقه ای کردستان یادآور شد: امیداریم با تکمیل و احداث این طرح، گام مثبتی را در زمینه ارتقای شاخص های گردشگری و جذب گردشگر در استان برداریم.

منبع: همگردی

به "گردشگری آبی در کردستان توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری آبی در کردستان توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید