کویاسان ژاپن کجاست ؟ آدرس

به گزارش وبلاگ جعبه، کویاسان، شهری کوچک در رشته کوه کی در منطقه واکایاما ژاپن، یکی از مهم ترین مراکز مذهبی بودایی در دنیا است. این شهر در سال 816 میلادی به وسیله کوبو دایشی، راهب و فیلسوف بودایی، تأسیس شد و از آن موقع تا به امروز به عنوان معبد شینگون بودیسم، یکی از بزرگ ترین معابد بودایی در ژاپن، به جای مانده است. کویاسان در ارتفاع 2592 متری از سطح دریا واقع شده است و به علت آب وهوای معتدل و طبیعت زیبا، به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ژاپن نیز شناخته می گردد. این شهر بعلاوه به عنوان میراث دنیای یونسکو به ثبت رسیده است.

کویاسان ژاپن کجاست ؟ آدرس

آنچه در این مطلب می خوانید

  • جاذبه های گردشگری کویاسان
    • معبد کونگوبوجی
    • قبرستان اوکونوین
    • تالار فانوس
    • معبد دانجو گاران
    • معبد ترودو
    • معبد کیومیزو-دیرا
  • آدرس کویاسان ژاپن کجاست؟
  • کویاسان، مقدس ترین مکان بودایی در ژاپن
  • تجربه شخصی سفر به کویاسان
  • کویاسان، تجربه زندگی راهبان بودایی
  • سخن پایانی
  • سوالات متداول

جاذبه های گردشگری کویاسان

کویاسان دارای جاذبه های گردشگری متعددی است که ازجمله مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

معبد کونگوبوجی

این معبد که در سال 1593 میلادی به وسیله تویوتومی هیدیوشی، یکی از مشهورترین ژنرال های تاریخ ژاپن، ساخته شد، بزرگ ترین و مهم ترین معبد در کویاسان است.

قبرستان اوکونوین

این مکان که با بیش از 200 هزار قبر، بزرگ ترین قبرستان ژاپن است، محل دفن بسیاری از راهبان و بزرگان بودیسم ژاپن است.

تالار فانوس

این تالار که در سال 1633 میلادی ساخته شد، محل نگهداری بیش از 20 هزار فانوس است که هر ساله در مراسم آتش افروزی کویاسان، در ماه دسامبر، روشن می شوند.

معبد دانجو گاران

این معبد که در سال 1650 میلادی ساخته شد، به علت داشتن دروازه های بزرگ و باشکوه، یکی از نمادین ترین معابد کویاسان است.

معبد ترودو

معبد ترودو یک معبد بودایی است که در بالای کوه کویاسان واقع شده است. این معبد به علت مجسمه های بزرگ بودا و تعدادی از آثار هنری دیگر شناخته شده و به عنوان یکی از معروفترین جاذبه های تور ژاپن به شمار می رود.

معبد کیومیزو-دیرا

معبد کیومیزو-دیرا یکی از مهم ترین معابد شینتو در ژاپن است و به علت پل چوبی زیبای خود که به رودخانه کیازا مشرف است، شناخته می گردد. این پل، که توگیا نام دارد، در سال 778 ساخته شد و یکی از نمادهای برجسته ژاپن است.

علاوه بر این جاذبه های مذهبی، کویاسان بعلاوه منظره ها طبیعی زیبایی دارد. این منطقه در میان جنگل های انبوه کوهستان کی واقع شده است و از منظرههای کوهستانی خیره نماینده ای برخوردار است.

کویاسان یک مکان عالی برای کسانی است که علاقه مند به تاریخ، فرهنگ و طبیعت ژاپن هستند. این منطقه یک تجربه منحصربه فرد و فراموش نشدنی را برای بازدیدنمایندگان فراهم می نماید.

بیشتر بخوانید

مهمانخانه های سنتی ژاپنی

آدرس کویاسان ژاپن کجاست؟

کویاسان شهری باستانی و زیبا است که می تواند تجربه ای منحصربه فرد برای علاقه مندان به تاریخ، فرهنگ و مذهب باشد. این شهر فرصتی بی نظیر برای آشنایی با بودیسم ژاپن و فرهنگ غنی این کشور ارائه می دهد.

آدرس دقیق کویاسان عبارت است از: ژاپن، منطقه واکایاما، شهرستان هیگو، شهر کویاسان.

در جدول زیر می توانید مشخصات این شهر مذهبی را مشاهده کنید.

عنواناطلاعات
نامکویاسان
موقعیتژاپن، استان نارا
جمعیتحدود 2500 نفر
مساحتحدود 30 کیلومتر مربع
زبانژاپنی
دینبودایی
جاذبه های گردشگریآبشار کویاسان، معبد کویاسان، کوه کویاسان، پارک ملی کویاسان
فعالیت های گردشگریپیاده روی، کوهنوردی، بازدید از معبد، تماشای آبشار
برترین زمان برای بازدیداز ماه آوریل تا اکتبر
نحوه دسترسیبا قطار از شهر نارا

کویاسان، مقدس ترین مکان بودایی در ژاپن

این شهر، یکی از مهم ترین مراکز آیین بودایی در ژاپن و دنیا است و به عنوان مهد ذن شناخته می گردد. طبق تحقیقات، کویاسان در حدود 1200 سال پیش به وسیله کوبونیچی، راهب بودایی، تأسیس شد. کوبونیچی، یکی از شاگردان بودا بود و در سال 816 میلادی، به کوه کویا آمد و در آنجا، صومعه ای به نام دانرینجی را تأسیس کرد.

این صومعه، به سرعت به یکی از مهم ترین مراکز آیین ذن تبدیل شد و راهبان زیادی از سراسر ژاپن و دنیا، برای آموزش در آنجا به کویاسان آمدند. به گفته بعضی کارشناسان، کویاسان، یکی از زیباترین و معنوی ترین مکان های دنیا است.

این شهر، با معابد و صومعه های باستانی خود، فضایی آرام و روحانی دارد که می تواند به آرامش و تمرکز فکر یاری کند. طبق کتاب آیین ذن در میان سنگ قبرهای خزه گرفته بزرگ ترین گورستان ژاپن، کویاسان، به عنوان مقدس ترین مکان بودایی در ژاپن شناخته می گردد.

این کتاب، به تاریخچه و فرهنگ کویاسان و بعلاوه جاذبه های گردشگری این شهر، پرداخته است. کویاسان، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ژاپن است و سالانه، میلیون ها نفر از سراسر دنیا، از این شهر تماشا می نمایند.

تجربه شخصی سفر به کویاسان

من اخیراً فرصتی برای بازدید از کویاسان داشتم و بسیار تحت تأثیر زیبایی آن قرار گرفتم. یکی از جاذبه های مورد علاقه من آبشار کویاسان بود که بلندترین آبشار در استان نارا است. آبشار 33 متر ارتفاع دارد و از میان صخره های سرسبز سرازیر می گردد. من از تماشای آبشار و صدای آن لذت بردم.

من بعلاوه از معابد تاریخی کویاسان بازدید کردم. یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری، معبد کویاسان است که در قرن 8 میلادی ساخته شده است. این معبد به خاطر مجسمه غول پیکر بودای کویاسان با 14 متر ارتفاع مشهور است. در این سفر من از یادگیری در خصوص تاریخ و فرهنگ ژاپن لذت بردم.

بیشتر بخوانید

صنایع دستی ژاپن را بشناسید

کویاسان، تجربه زندگی راهبان بودایی

این منطقه حدود 1200 سال پیش به وسیله راهبی به نام کوکای تأسیس شد که شاخه جدیدی از بودیسم به نام شینجیو را بنیان نهاد.

کویاسان امروزه میزبان بیش از 100 معبد و صومعه است که در آن بیش از 3000 راهب زندگی می نمایند. این منطقه بعلاوه مقصدی محبوب برای گردشگران است که می خواهند از تاریخ و فرهنگ بودیسم ژاپن لذت ببرند.

یکی از راه های تجربه زندگی راهبان بودایی در کویاسان، اقامت در یکی از صومعه های منطقه است. این صومعه ها برنامه های مختلفی را برای مهمانان ارائه می دهند که می تواند شامل جلسات مراقبه، نیایش، نوشتن و مراسم آتش باشد.

سخن پایانی

کویاسان یک شهر زیبا و تاریخی در ژاپن است که ارزش بازدید را دارد. این شهر دارای طیف گسترده ای از جاذبه های گردشگری ازجمله معابد تاریخی، منظره زیبا و کوه مقدس کویاسان برای بازدیدنمایندگان ارائه می دهد.

اگر به ژاپن سفر می کنید، کویاسان را حتما در برنامه خود قرار دهید. این شهر یک مکان عالی برای یادگیری در خصوص تاریخ و فرهنگ ژاپن و بعلاوه لذت بردن از زیبایی طبیعی است.

سوالات متداول

برترین زمان برای بازدید از کویاسان چه زمانی است؟

برترین زمان برای بازدید از کویاسان در بهار یا پاییز است، زمانی که آب وهوا معتدل است.

کویاسان ژاپن کجاست؟

ژاپن، منطقه واکایاما، شهرستان هیگو، شهر کویاسان.

چگونه می توانم به کویاسان بروم؟

کویاسان با قطار، اتوبوس یا ماشین قابل دسترسی است. نزدیکترین ایستگاه قطار به کویاسان ایستگاه کویاسان است که به وسیله خط JR Nara سرویس دهی می گردد. بعلاوه اتوبوس های مستقیمی از کیوتو و اوساکا به کویاسان وجود دارد.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ژاپن از وبلاگ جعبه کلیک کنید.

خرید تور ژاپنمنبع: ستاره ونک

به "کویاسان ژاپن کجاست ؟ آدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویاسان ژاپن کجاست ؟ آدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید