هفت باشگاه به دنبال جذب مدافع استقلالی

به گزارش وبلاگ جعبه، خبرنگار روزنامه گاتزتا دامگا ترکیه مدعی شد که 5 باشگاه از ترکیه به همراه روبین کازان روسیه و الغرافه قطر، خواستار جذب مجید حسینی هستند.

هفت باشگاه به دنبال جذب مدافع استقلالی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ جعبه، قرارداد مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون اسپور با این تیم ترکی به انتها رسیده و مدیران این باشگاه پیروز به جلب رضایت مدافع ایرانی خود جهت تمدید قرارداد نشدند و حسینی به طور قطعی در تابستان از این تیم جدا خواهد شد.

طی روزهای گذشته حدس های زیادی درخصوص آینده این مدافع ایرانی در رسانه ها منتشر شد. حسینی که گفته می شد از تیم های زیادی در اروپا و حتی ایتالیا پیشنهاداتی دارد، هنوز به صورت رسمی آینده خود را تعیین نکرده است.

بوراک زینی خبرنگار روزنامه گاتزتا دامگا ترکیه در توئیتی از تیم های خواستار مجیدی حسینی پرده برداشت. طبق ادعای این خبرنگار، تیم های ترکیه ای آدانا دمیر اسپور، گوزتپه، قاسم پاشا، باشاک شهیر و فاتح کاراگومروک به همراه روبین کازان روسیه و الغرافه قطر تیم هایی هستند که قصد دارند تا حسینی را برای فصل به خدمت بگیرند.

آدانا دمیراسپور همان تیمی است که تا آستانه به خدمت گیری پیغام صادقیان نیز پیش رفت ولی این انتقال شکل نگرفت. باید دید در نهایت آینده مجید حسینی مدافع سابق استقلال چه خواهد شد. چندی پیش بود که روزنامه الشرق قطر از حضور حسینی در لیگ ستارگان این کشور اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هفت باشگاه به دنبال جذب مدافع استقلالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت باشگاه به دنبال جذب مدافع استقلالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید