مهار آتش سوزی منزل مسکونی در کاشان

به گزارش وبلاگ جعبه، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان از نخستین حادثه سال 1401 در کاشان اطلاع داد.

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در کاشان

محمدعلی پیراسته شامگاه یک شنبه در جمع وبلاگ جعبه از مهار آتش سوزی منزل مسکونی در نخستین دقایق سال 1401 به وسیله آتش نشانان کاشانی اطلاع داد و گفت: آخرین حادثه سال 1400 نیز مربوط به آتش سوزی در یک منزل مسکونی بوده است.

مقارن ساعت 19:48 یکشنبه 29 اسفند وقوع یک فقره آتش سوزی در یک منزل مسکونی در شهرک آزادگان راوند به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد و متعاقب آن خودرو های اطفائیه به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته او با توجه به وقوع آتش سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دوطبقه تیم های عملیاتی از ایستگاه شماره سه در اسرع وقت در محل حاضر و عملیات مربوطه را انجام دادند.

پیراسته می گوید این آتش سوزی مصدومی نداشته است امادلیل حریق در آنالیز های اولیه از شمع سفره هفت سین بوده، ولی دلیل اصلی آن به وسیله کارشناسان کمیته دلیل یابی حوادث و حرائق سازمان آنالیز و اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان گفت:آخرین حادثه سال 1400 نیز حریق در منزل مسکونی بوده که درآن موتورسیکلت داخل پارکینگ منزل دچار آتش سوزی شده و درآن آتش نشانان ایستگاه 4 سازمان به محل حادثه در خیابان غیاث الدین جمشید اعزام شدند.

وبلاگ جعبه اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مهار آتش سوزی منزل مسکونی در کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهار آتش سوزی منزل مسکونی در کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید