مخالفت اولیه با درخواست پرسپولیس در دربی مرکز

به گزارش وبلاگ جعبه، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران پنجشنبه 26 اسفند ماه در دور برگشت رقابت های لیگ برتر فصل جاری برگزار می گردد.

مخالفت اولیه با درخواست پرسپولیس در دربی مرکز

حضور استقلال تهران با 51 امتیاز در صدر جدول و پرسپولیس با 45 امتیاز در رتبه دوم به حساسیت های همیشگی دربی مرکز افزوده است تا دو تیم چاره ای جز کسب امتیاز برای حفظ خود در جهت قهرمانی نداشته باشند.

از سوی دیگر ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش مجوز استفاده از 30 درصد ظرفیت استادیوم های کشور را داده است تا ملاقات سرخابی های مرکز پس از گذشت بیش از دو سال با حضور تماشاگران برگزار گردد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با اعلام این خبر تاکید نمود: 10 هزار هوادار برای استقلال و 10 هزار نفر هم برای پرسپولیس و تماشای دربی به استادیوم آزادی خواهند رفت.

این در حالی است که پرسپولیس با توجه به قرعه سازمان لیگ فوتبال میزبان است و رضا درویش خواهان استفاده 70 درصدی از ظرفیت محدود تماشاگران شده بود.

با این حال شورای تأمین استان تهران در نخستین واکنش خود به درخواست مسئولان پرسپولیس با آن مخالفت کردند و با توجه به اینکه ملاقاتهای بسیار زیادی در ماه های گذشته بدون حضور تماشاگر برگزار شده بود میخواهد شرایط مساوی برای حضور همزمان طرفداران استقلال و پرسپولیس فراهم کند.

از این رو تصمیم قطعی مبنی بر حضور مساوی طرفداران دو تیم برای این ملاقات گرفته شده است که تغییر هم نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مخالفت اولیه با درخواست پرسپولیس در دربی مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت اولیه با درخواست پرسپولیس در دربی مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید