مجوز سرمایه گذاری 20 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری صادر شد

به گزارش وبلاگ جعبه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: سال جاری تا به امروز مجوز سرمایه گذاری برای اجرای 20 طرح گردشگری در این استان صادر شده است.

مجوز سرمایه گذاری 20 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری صادر شد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی روز پنجنشبه یکم مهرماه 1400 با اعلام این خبر تأکید کرد: از مجموع این مجوزها 13 طرح مختص سرمایه گذاری بخش خصوصی و هفت طرح مربوط به سرمایه گذاری بخش دولتی در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: این طرح ها شامل اقامتگاه بوم گردی، اردوگاه گردشگری، سفره خانه سنتی، هتل آپارتمان، مجتمع گردشگری، مرکز تفریحی تفریح و هتل در شهرستان های شهرکرد، بروجن، سامان، فارسان، کوهرنگ، اردل و لردگان است.

جوادی توضیح داد: برای اجرای این طرح ها 2 هزار و 971 میلیارد و 550 میلیون ریال سرمایه گذاری در بخش گردشگری چهارمحال و بختیاری انجام می گردد.

او یادآور شد: با این اندازه سرمایه گذاری 363 هزار و 665 متر مربع به عرصه ها و 44 هزار و 666 متر مربع به زیربناهای گردشگری چهارمحال و بختیاری اضافه نموده و زمینه اشتغال مستقیم 245 نفر فراهم خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "مجوز سرمایه گذاری 20 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز سرمایه گذاری 20 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید