قلعه نویی: یک سال خوب را در ذوب آهن سپری کردم، فردا شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود

به گزارش وبلاگ جعبه، گروه استان ها سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: چمن استادیوم فولادشهر شرایط خوبی دارد و به هر دو تیم اجازه می دهد بازی زیبایی را به نمایش بگذارند. از طرف دیگر تیم های تارتار نیز به بازی مالکانه علاقه دارند و مطمئنا فردا شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود.

قلعه نویی: یک سال خوب را در ذوب آهن سپری کردم، فردا شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود

به گزارش وبلاگ جعبه از اصفهان ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش اصفهان مقابل ذوب آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: از باشگاه ذوب آهن به علت میزبانی خوب شان و اختصاص دادن یک زمین تمرین مناسب به تیم ما تشکر می کنم. من یکسال خوب را در باشگاه ذوب آهن سپری کردم و در مجموعه باشگاه شاهد اخلاق و معرفت بالایی بودم، در آن موقع ما در نیم فصل شرایط خوبی نداشتیم اما با اخلاق مداری و معرفتی که بر مجموعه باشگاه حاکم بود، ما در نیم فصل دوم نائب قهرمان شدیم و از این بابت از باشگاه با اصالت، خوب و معرفتی ذوب آهن سپاس گزار هستم.

وی توضیح داد: ذوب آهن یک تیم ریشه دار است که سابقه نایب قهرمانی آسیا را دارد و چندین عنوان قهرمانی در جام حذفی به دست آورده است. ذوب آهن شاید در چند فصل اخیر فراز و نشیب های زیادی داشته اما سال جاری و با حضور مهدی تارتار، انسجام خوبی پیدا نموده و بازی فردا، یکی از سخت ترین مسابقات ما خواهد بود.

سرمربی تیم گل گهر اعلام کرد: بعد از آن کسر امتیازی که به ناحق برای تیم ما رخ داد و تیم را از نظر روحی-روانی بهم ریخته بود، توانستیم 2 برد خوب را به دست بیاوریم که اصلا کار راحتی نبود؛ شرایط مقابل تیم طرفدار بسیار سخت بود و خوش شانس بودیم که نتیجه را واگذار نکردیم.

وی درباره تعداد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا مقابل ذوب آهن، گفت: برای بازی فردا 2 بازیکن ما محروم هستند و علاوه بر آن دو یا سه بازیکن مصدوم هم داریم که احتمالا به بازی فردا نخواهند رسید و همین می تواند شرایط را برای ما سخت تر کند. اما اطمینان دارم که بازیکنان جانشین با کوشش و دوندگی بیشتر جای بازیکنان اصلی را پر خواهند کرد.

قلعه نویی اضافه نمود: اطمینان دارم که فردا فارغ از نتیجه بازی، شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود. چون چمن استادیوم فولادشهر شرایط خوبی دارد و به هر دو تیم اجازه می دهد بازی زیبایی را به نمایش بگذارند. از طرف دیگر تیم های تارتار نیز به بازی مالکانه علاقه دارند و ما نیز در تمرینات مان روی این مسئله کار نموده ایم.

وی در ادامه متذکر شد: باید از بازیکنان و مدیریت باشگاه مان تشکر کنم، بعد از آن اتفاق تلخ مدیریت باشگاه با تمام وجود پای کار ایستاد و بازیکنان هم نهایت کوشش شان را انجام دادند و ما توانستیم بعد از آن اتفاق 8 امتیاز بگیریم و در آن دو بازی که با نتیجه مساوی به خاتمه رسید هم استحقاق برد را داشتیم. در مجموع امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم، نتیجه بازی هم دست خداست اما کوشش خواهیم کرد که با ارائه یک بازی خوب نتیجه را از آن خود کنیم.

170، س

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قلعه نویی: یک سال خوب را در ذوب آهن سپری کردم، فردا شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: یک سال خوب را در ذوب آهن سپری کردم، فردا شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید