صفر تا صد ویزا کانادا

به گزارش وبلاگ جعبه، اولین گام برای اخذ ویزای کانادا ، وقت سفارت کانادا است. به این ترتیب می توانید در تاریخ معین شده به سفارت مراجعه نمایید. پس از طی مرحله انگشت نگاری آنالیز مدارک شما به وسیله سفارت شروع می گردد. این که چه مدارکی را به سفارت ارائه می دهید و مدارک شما چه استانداردهایی دارند بسیار مهم است.

صفر تا صد ویزا کانادا

در حقیقت پاسخ سفارت به درخواست شما دقیقاً به مدارک شما است. مدارک شما باید عین حقیقت باشد. سعی کنید از مدارک جعلی و دروغین استفاده نکنید؛ زیرا سفارت به دقت پرونده ها را آنالیز می نماید. آنالیز مدارک شما بین دو تا ده هفته ممکن است طول بکشد.

پس از این مدت پاسخ سفارت به همان ایمیلی که از قبل ثبت نموده بودید، ارسال خواهد شد. به این ترتیب شما می توانید گام بعدی را بردارید. در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما منفی باشد، بلافاصله پس از ریجکت شدن می توانید برای اخذ این ویزا اقدام کنید.

اگر پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد، باید پاسپورت خود را برای درج ویزا در آن به سفارت تحویل دهید. همان طور که گفته شد کانادا در ایران سفارتخانه ای ندارد. در نتیجه شما یا باید به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنید و یا از خدمات پیکاپ ما بهره ببرید.

صفر تا صد وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا به مسافران این امکان را می دهد تا بتوانند در تاریخ و ساعتی مشخص به سفارت کانادا مراجعه نمایند. متاسفانه کانادا در ایران سفارتخانه ای ندارد. به همین علت برای اخذ ویزای این کشور باید به یکی از کشورهای همسایه سفر کنید.

در کل وقت سفارت کانادا را می توان به دو صورت حضوری و آنلاین اخذ کرد. وقت سفارت کانادا حضوری را باید به سفارت مراجعه کنید. به این ترتیب می توانید در تاریخ مشخص شده به سفارت رفته و مدارک خود را تحویل سفارت دهید. در این حالت شما مجبور هستید تا قبل از انجام انگشت نگاری به سفارت مراجعه کنید.

چون سفارت کانادا در ایران نیست، مجبور به یک سفر خواهید بود که در افزایش هزینه هایتان تأثیر جدی دارد. برای گرفتن وقت سفارت کانادا به صوت آنلاین هم می توانید بدون مراجعه به سفارت اقدام کنید. به این ترتیب که وارد سایت سفارت شده و با آپلود کردن مدارک و پرداخت هزینه سفارت، وقت مورد نظر خود را دریافت می کنید.

دقت داشته باشید این که چه مدارکی باید آپلود شوند و مدارک شما دارای چه استانداردهایی باید باشد، نکات بسیار مهمی هستند. از دیگر نکات مهم داشتن کارت اعتباری بین المللی برای پرداخت هزینه انگشت نگاری است. مشاورین مجرب ماکان سیر آسمان این جا هستند تا راه را به شما نشان دهند. هر آنچه احتیاج داشته باشید را ما در اختیار شما قرار می دهیم.

چگونه وقت سفارت کانادا را بگیریم؟

برای سفر به کشور کانادا باید ویزای این کشور را اخذ کنید. ویزای کانادا در انواع مختلفی برای مسافران ارائه می گردد تا بتوانند به راحتی به این کشور سفر نمایند. برای این که بتوانید ویزای کانادا را بگیرید باید مدارکی را تهیه کنید و با تحویل این مدارک به سفارت می توانید سفر خود را شروع کنید.

امروزه با توجه به شرایط مالی و سیاسی ایران، سفارت این کشور تنها ویزای مالتی برای متقاضیان صادر می نماید. به این ترتیب می توانید تنها برای ویزای مالتی این کشور اقدام کنید. البته با استفاده از تور کانادا نیز می توانید ویزای کانادا را اخذ کنید و سفری خاطره انگیز را به این کشور شروع کنید.

انواع ویزای کانادا چیست؟

ویزای کانادا انواع مختلفی دارد که شامل ویزای کاری، تحصیلی، توریستی، اقامتی و الحاق به همسر می گردد. ویزای کاری به این صورت است که برای اخذ آن باید یک شغل در کشور مقصد بیابید. در حالت دیگر باید سرمایه گذار یا صاحب شغلی باشید که کشور کانادا به آن احتیاج داشته باشد.

ویزای توریستی کانادا هم در دو حالت کوتاه مدت و بلند مدت در اختیار مسافران قرار می گیرد. به این ترتیب که با اخذ ویزای توریستی کوتاه مدت، تنها می توانید به مدت 90 روز در خاک کشور کانادا اقامت داشته باشید؛ اما این ویزا به شما تنها اجازه یکبار ورود را می دهد.

ویزای توریستی کانادای بلند مدت یا مالتی هم به مسافران این امکان را می دهد تا به مدت پنج سال بتوانند وارد خاک این کشور شوند. در حقیقت شما به مدت پنج سال اجازه خواهید داشت که به کانادا سفر کنید؛ اما در هر سفر تنها 90 روز می توانید در این کشور اقامت داشته باشید.

ویزای تحصیلی هم تنها در حالتی صادر می گردد که شما برگه پذیرش از یکی از دانشگاه های این کشور را داشته باشید. در صورتی که این برگه را همراه با دیگر مدارک خود به سفارت ارائه دهید، می توانید ویزای این کشور را اخذ کنید. ویزای الحاق به همسر هم در صورتی قابل استفاده است که یکی از زوجین دارای اقامت دائم این کشور باشد.

ویزای اقامتی این امکان را فراهم می آورد که بتوانید در این کشور اقامت داشته باشید. در ابتدا برای اخذ این ویزا، ویزای اقامتی کوتاه مدت برای شما صادر می گردد؛ اما پس از گذشت چند سال ویزای اقامت دائم این کشور برای فرد صادر می گردد. البته قبل از صدور ویزای دائمی شرایط وی آنالیز می گردد.

پیکاپ ویزای کانادا چیست؟

اگر در پی ویزای کانادا، انگلیس یا آمریکا هستید، مطمئناً با واژه پیکاپ آشنایی دارید. اگر هم ندارید ما این جا هستیم تا به طور کامل این موضوع را برای شما توضیح دهیم. همان طور که گفتیم کشور کانادا در ایران سفارتخانه ای ندارد، پس برای اخذ ویزا و انگشت نگاری باید به کشورهای همسایه مانند استانبول، آنکارا، دبی و... مراجعه کنید.

پس از این که پاسخ سفارت به شما ابلاغ شد، تنها یک ماه فرصت دارید تا برای اخذ ویزای خود اقدام کنید. سفارت به شما این اجازه را می دهد که بدون ورود به سفارت، نماینده حقوقی خود را به آن جا بفرستید. به این ترتیب می توانید با عقد یک قرارداد رسمی با ما، پاسپورت خود را به ما بسپارید تا ویزای شما را دریافت کنیم.

به این عملیات پیکاپ ویزای کانادا گفته می گردد. در حقیقت پیکاپ ویزا برای کشورهای آمریکا و انگلیس نیز انجام می گیرد و به راحتی می توانید از این خدمات بهره ببرید. در نظر داشته باشید که پیکاپ ویزای کانادا هزینه ای بسیار کمتر از سفر به کشورهای همسایه دارد.

منبع: کجارو

به "صفر تا صد ویزا کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد ویزا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید