ستاد هفته مازندران در قائم شهر تشکیل شد

به گزارش وبلاگ جعبه، خبرگزاری خبرنگاران- ستاد برگزاری هفته مازندران با تشکیل جلسه در فرمانداری شهرستان قائم شهر ، مصوبات اجرایی خود را گفت .

ستاد هفته مازندران در قائم شهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگاروبلاگ جعبهدفترمازندران درشهرستان قائم شهر به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر،عیسی مدانلو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، دبیر برگزاری ستاد هفته مازندران در قائم شهر ، از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری این هفته در شهرستان قائم شهر اطلاع داد .

دبیر ستاد هفته مازندران در قائم شهر گفت: به علت بیعت ساکنان مازندران با حسن بن زید در سال 243 هجری شمسی و شروع حکومت علویان در مازندران 14 آبان هر سال در تقویم به روز مازندران نامگذاری و پس از سال ها به همین بهانه از 13 آبان تا 20 آبان به نام هفته گرامیداشت مازندران برنامه های مناسب برگزار می گردد . ایشان در ادامه اضافه کرد: برگزاری تمامی برنامه های فرهنگی و هنری هفته مازندران، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، در فضای باز و بعلاوه ارائه در فضای مجازی صورت می گیرد و دستگاه های برگزار کننده این هفته، با ارائه برنامه های خود، از چگونگی اجرا کردن برنامه ها در این جلسه توضیحاتی را بیان نمودند .

عیسی مدانلو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، با توجه به شرایط موجود و ارائه بعضی برنامه ها در فضای مجازی، از بالا بردن کیفیت برنامه ها در این فضا و جذب بیشتر مخاطبین و استفاده بیشتر از این فرصت ، تاکید نمودند .

منبع: خبرگزاری آریا

به "ستاد هفته مازندران در قائم شهر تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد هفته مازندران در قائم شهر تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید