بستر لازم برای احداث سه ناحیه صنعتی در استان اردبیل آماده شد

به گزارش وبلاگ جعبه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بستر لازم برای احداث سه ناحیه صنعتی در این استان آماده شد.

بستر لازم برای احداث سه ناحیه صنعتی در استان اردبیل آماده شد

محمد اهلی گفت: زمین و زیرساخت لازم برای احداث ناحیه صنعتی انگوت، موران و اصلاندوز تهیه شده و سرمایه گذاران بیشتری برای سرمایه گذاری در این نواحی اعلام آمادگی نموده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه با راه اندازی این نواحی صنعتی تحول بزرگی در این منطقه ها ایجاد می گردد، می گوید: ناحیه صنعتی انگوت در سطح 27 هکتار، ناحیه صنعتی اصلاندوز در سطح 25 هکتار و ناحیه صنعتی موران هم در سطح 20 هکتار قابل اجرا است.

به گفته او، هم اکنون 82 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرک ها فعال و نیمه فعال بوده و تنها 18 درصد واحد های تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل غیرفعال است که از این تعداد هم 10 درصد قابل احیا است.

اهلی تعداد کل واحدهای تولیدی و صنعتی واقع در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل را 1300 واحد خاطرنشان کرد و گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرک ها با اعمال مشوق های لازم افزایش یافته بطوریکه در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل زمینی برای واگذاری به بخش خصوصی وجود ندارد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تعداد ایستگاه های آتش نشانی در شهرک های صنعتی این استان در حال افزایش است و ایستگاه آتش نشانی در 6 شهرک استان راه اندازی شده است.

اهلی با اشاره به اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش خطرات و خسارات وارده به واحدهای تولیدی می گوید: علاوه بر احداث و خرید و تجهیز خودروهای آتش نشانی، با اجرای برنامه هایی از قبیل شناسایی و پایش واحدهای صنعتی پرخطر و ارائه آموزش های مورد احتیاج به واحدهای صنعتی، کوشش می گردد تا بروز هرگونه حوادث احتمالی در شهرک های صنعتی کاهش یابد.

وبلاگ جعبه اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بستر لازم برای احداث سه ناحیه صنعتی در استان اردبیل آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستر لازم برای احداث سه ناحیه صنعتی در استان اردبیل آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید