برگزاری نمایشگاه گذر انقلاب در منطقه13

به گزارش وبلاگ جعبه، همزمان با 19 بهمن ماه، روز نیروی هوایی، نمایشگاه گذر انقلاب مقابل ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پیاده راه خیابان پیروزی بازگشایی و تا 22 بهمن میزبان شهروندان است.

برگزاری نمایشگاه گذر انقلاب در منطقه13

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ جعبه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به برپایی نمایشگاه گذر انقلاب در خیابان پیروزی گفت: این نمایشگاه روایتی از ایثار و ازخودگذشتگی مردم ایران در زمستان سال 1357 را در معرض دید عموم قرار داده است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه که با هدف یادآوری دوران پرشور و خاطره انگیز بهمن 57 و آشنایی هر چه بیشتر بچه ها و نوجوانان با وقایع آن روز ها برگزار شده است، بیش از 70 قطعه و تکه های جرائد روز های قبل از پیروزی انقلاب و عکس از مبارزات مردم ولایت مدار ایران در بهمن ماه سال 57 در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از روز 18 بهمن ماه در پیاده رو خیابان پیروزی مقابل ستاد فرماندهی نهاجا برپا و به مدت دو روز تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه همزمان با برپایی نمایشگاه گذر انقلاب، ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت 19 بهمن و فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اجرایی شده، اضافه کرد: این برنامه ها شامل پخش نوا های انقلابی، نمایش دستاورد های انقلاب و تکه فیلم های انقلابی مردم از تلویزیون شهری، اجرای تاتر خیابانی، اجرای گروه سرود، نمایش بچه ها، مسابقات نقاشی و ساخت کاردستی بچه ها، پذیرایی و... که با استقبال شهروندان روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری نمایشگاه گذر انقلاب در منطقه13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه گذر انقلاب در منطقه13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید