نمایشگاه مجازی کارتون نهال نو برگزارمی گردد

به گزارش وبلاگ جعبه، خبرگزاری خبرنگاران- خانه کاریکاتور ایران به مناسبت روزدرختکاری، نمایشگاه مجازی کارتون با عنوان نهال نو را برگزار می کند.

نمایشگاه مجازی کارتون نهال نو برگزارمی گردد

به گزارش وبلاگ جعبه به نقل از روابط عمومی خانه کاریکاتور ایران، در این نمایشگاه که با هدف یادآوری اهمیت درختان و گیاهان در زندگی انسان و ضرورت توجه و احترام به طبیعت، شکل گرفته است، آثاری از هنرمندان ایرانی و خارجی با موضوعات: نهال کاری، مهربانی با درختان، بچه ها و درختان، حفاظت از طبیعت و محیط زیست، فضای سبز و ... به صورت مجازی به نمایش در می آید.

آثار این نمایشگاه از تاریخ 15 تا 28 اسفند1400 در صفحه اینستاگرام خانه کاریکاتور به نشانی: iranian-cartoon-house @ قابل مشاهده خواهد بود.

روز درخت کاری، یکی از روزهای سال است که در آن مردم تشویق به کاشتن نهال می شوند. این روز معمولاً در روزهای پایانی زمستان یا روزهای نخست بهار است. در ایران، 15 اسفندماه هر سال روز درختکاری نام گذاری شده است. بعلاوه هفته منابع طبیعی از 5 تا 12مارس (15 تا 22 اسفند) برای گرامیداشت و یادآوری اهمیت گیاهان معین شده است. روز درختکاری در بسیاری از کشورهای دنیا گرامی داشته می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نمایشگاه مجازی کارتون نهال نو برگزارمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی کارتون نهال نو برگزارمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید