برد متقدرانه رئال مادرید در بازی یک طرفه با چلسی

به گزارش وبلاگ جعبه، رئال مادرید با پیروزی مقابل چلسی در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نصف راه صعود به نیمه نهایی را طی کرد.

برد متقدرانه رئال مادرید در بازی یک طرفه با چلسی

به گزارش ایرنا، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دیدار رفت رئال مادرید و چلسی از ساعت 22:30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیگیری شد.

دو تیم در شرایطی برابر هم به میدان رفتند که رئال با برتری مقابل لیورپول و چلسی با شکست دادن دورتموند در مجموع دو بازی رفت و برگشت به یک چهارم نهایی رسیده بودند.

رئال و چلسی در شرایطی مشابهی هم مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان کارلو آنچلوتی با توجه اختلاف 13 امتیازی با بارسا، شانس شان در لالیگا برای قهرمانی به صفر رسیده است، در سوی دیگر چلسی شرایط به مراتب بدتری نسبت به رئال در لیگ داخلی دارد و شاگردان فرانک لمپارد با قرار گرفتن در رده یازدهم لیگ جزیره شرایط بحرانی را تجربه می کنند.

هر چند چلسی در دقایق ابتدایی از طریق ژائو فلیکس می توانست به گل برسد اما تیبو کورتوآ مانع به گل رسیدن آبی های لندن در مادرید شد.

رئال اما تیم برتر میدان بود و در دقیقه 21 رئال توانست روی همکاری دو ستاره این هفته هایش به گل برسد، پاس وینیسیوس جونیور را کریم بنزما وارد دروازه کپا کرد تا مادریدی ها یک بر صفر پیش بیفتند.

پس از گل هم این رئال بود که در پی گل های بیشتر بود، نیمه اول با تک گل بنزما به سود رئال به انتها رسید.

در نیمه دوم هم این رئال بود که شروع بهتری داشت و فشار این تیم سبب شد در دقیقه 58 بن چیلول در پشت محوطه رودریگو رل متوقف کند و داور مسابقه بازیکن چلسی را با کارت قرمز اخراج کند تا کار لمپارد و شاگردانش برای جبران سخت تر شود.

رئال در دقیقه 74 به گل دوم هم رسیدند و مارک آسنسیو که سه دقیقه قبل جایگزین رودریگو شده بود، روی پاس وینیسیوس گل دوم رئال را وارد دروازه چلسی کرد.

در ادامه تلاش دو تیم ثمری نداشت و رئال مادرید توانست در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بر صفر چلسی را شکست داد تا نصف راه صعود را طی کرده باشد

چلسی و رئال روز 29 فروردین در بازی برگشت در ورزشگاه استمفوبریچ لندن به مصاف هم می روند.

منبع: فرارو

به "برد متقدرانه رئال مادرید در بازی یک طرفه با چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد متقدرانه رئال مادرید در بازی یک طرفه با چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید