باید رعایت پروتکل ها در وسایل حمل و نقل جدی گرفته گردد

به گزارش وبلاگ جعبه، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: متاسفانه شاهد هستیم که قطارها، هواپیماها و اتوبوس ها با ظرفیت کامل به فعالیت خود ادامه می دهند و رعایت پروتکل ها به نوعی در سطح جامعه کمرنگ شده است.

باید رعایت پروتکل ها در وسایل حمل و نقل جدی گرفته گردد

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با وبلاگ جعبه، با اشاره به ضرورت تشدید نظارت ها بر مرزهای کشور به منظور ممانعت از ورود گسترده افراد مبتلا به سویه اُمیکرون به داخل کشور، اعلام کرد: متاسفانه جهان با ویروس کرونا درگیر شده و هر روز شاهد ورود سویه های تازه این بیماری در سطح جهان هستیم. رعایت پروتکل ها کماکان یک امر ضروری بوده و برای حفظ سلامت جامعه باید توصیه پزشکان محور کار باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که قطارها، هواپیما ها و اتوبوس ها با ظرفیت کامل به فعالیت خود ادامه می دهند و رعایت پروتکل ها به نوعی در سطح جامعه کمرنگ شده است. لازم همه بخش ها دست به دست هم داده تا از شیوع گسترده سویه اُمیکرون در کشور جلوگیری گردد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: به منظور ممانعت از ورود سویه تازه به داخل کشور باید نظارت دقیقی بر روی مبانی ورودی و خروجی کشور اعمال گردد. بعضا شاهد هستیم که از مرزهای جنوب شرقی کشور برداران افغان به وسیله مبانی غیر رسمی وارد کشور می شوند. باید نظارت دقیق تری در مرزهای زمینی و هوایی کشور اعمال گردد.

وی در ادامه تاکید نمود: نباید اجازه داد رعایت پروتکل ها در سطح جامعه کمرنگ شده و همه باید دست به دست هم دهیم تا از شیوع گسترده سویه اُمیکرون در داخل کشور جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "باید رعایت پروتکل ها در وسایل حمل و نقل جدی گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید رعایت پروتکل ها در وسایل حمل و نقل جدی گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید