اسامی مشاغل مجاز به فعالیت در هفته چهارم تعطیلات کرونایی

به گزارش وبلاگ جعبه، خبرنگاران : بر اساس اعلام رییس اتاق اصناف تهران تنها واحدهای صنفی که در گروه یک شغلی قرار دارند در دوره محدودیت های کرونایی مجاز به فعالیت در تهران هستند.

اسامی مشاغل مجاز به فعالیت در هفته چهارم تعطیلات کرونایی

به گزارش وبلاگ جعبه به نقل از خبرانلاین، بازار تهران برای چهارمین هفته متوالی به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد. رییس اتاق اصناف تهران در مورد شرایط کنونی بازار تهران گفت: تعطیلی بازار عظیم تهران و اصناف قرار گرفته در گروه های شغلی 2، سه و چهار در چهارمین هفته متوالی تمدید شد و صاحبان اصناف و مشاغل نامبرده از شنبه 11 تا آدینه 17 اردیبهشت همچنان اجازه فعالیت ندارند.

اصناف قرار گرفته در گروه یک شامل تمامی عرضه کنندگان مواد غذایی و لوازم ضروری نظیر سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، خواربارفروشی ها، لوازم یدکی و خشکشوئی ها است.

فراهانی ادامه داد: گروه 2 نیز شامل صنوفی نظیر طلا فروشی، پوشاک، بنگاه های املاک می گردد که اجازه فعالیت ندارند.

به گفته وی، فعالیت مشاغل گروه سه شامل دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آکادمی های فنی و حرفه ای و زبان سراها و سایر آکادمی ها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی نیز تا 17 اردیبهشت ممنوع است.

فراهانی ادامه داد: گروه چهار نیز شامل برگزاری مراسم های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی برای ورزش های پربرخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، قهوه خانه و چایخانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش، شهربازی ها و مراکز تفریحی آبی است که آنها هم تعطیل هستند.

وی یادآور شد: فعالیت اغذیه فروشی ها، رستوران ها و کافی شاپ ها فقط به صورت خدمات غیرحضوری و بیرون بر مجاز است.

منبع: اقتصادنیوز

به "اسامی مشاغل مجاز به فعالیت در هفته چهارم تعطیلات کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی مشاغل مجاز به فعالیت در هفته چهارم تعطیلات کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید