یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا نمی تواند رانندگی کند

به گزارش وبلاگ جعبه، بر اساس گزارش فوربس در سال 2022، کیلیان امباپه پنجمین فوتبالیست پرعایدی دنیا است. این نشریه بیان نمود که مهاجم پاری سن ژرمن و فرانسه بین می 2021 تا می 2022، 43 میلیون دلار به خانه برده است که 28 میلیون دلار از این عایدی حاصل عایدیهای میدانی بود.

یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا نمی تواند رانندگی کند

به گزارش همشهری آنلاین، تنها بازیکنانی که عایدی بیشتری از او داشتند، لیونل مسی (130 میلیون دلار)، کریستیانو رونالدو (115 میلیون دلار)، نیمار (95 میلیون دلار) و محمد صلاح (45 میلیون دلار) بودند.

بین می 2021 و می 2022، امباپه هر هفته حدود 545000 دلار از سوی پاری سن ژرمن دریافت می کرد.

با این حال، در انتها دوره گذشته، او قرارداد خود را با باشگاه فرانسوی تمدید کرد که باعث شد به پرعایدیترین بازیکن فوتبال دنیا تبدیل گردد.

به گزارش اسکای اسپورت، ارزش این قرارداد سه ساله 4.9 میلیون دلار در ماه است، در حالی که به این بازیکن 24 ساله 123 میلیون دلار پاداش نیز داده شد. مابقی حاصل کوشش او در خارج از زمین بود.

امباپه طبق گزارش فوربس در یک سال 15 میلیون دلار خارج از میادین به دست آورد. او با برندهایی از جمله نایک، اوکلی و هابلت همکاری می نماید و بعلاوه چهره فعلی سری بازی های ویدیویی فیفا EA Sports است.

ثروت خالص امباپه؛ 150 میلیون دلار

بر اساس گزارش Wealthy Gorilla ثروت خالص این جوان 24 ساله 150 میلیون دلار برآورد شده است. امباپه در یک آپارتمان 10.4 میلیون دلاری در پاریس زندگی می نماید.

سایت ohmymag هم نوشته که امباپه در سال 2017 یک آپارتمان چند طبقه 6400 فوت مربعی در گران ترین محله مرکز فرانسه خرید.

این خانه دارای 12 اتاق خواب، زمین بسکتبال، کتابخانه، سالن بدنسازی و حمام ترکی است. بعلاوه چشم انداز ای از برج ایفل با جکوزی روی عرشه دارد.

امباپه - چه با هم تیمی فرانسوی اش کریم بنزما در یونان و چه با اشرف حکیمی ستاره پاری سن ژرمن در مراکش - دوست دارد سفر کند.

ستاره فرانسوی چند ماشین لوکس دارد

به گزارش Goal، مجموعه خودروهای امباپه یک فولکس واگن توارگ 128000 دلاری و یک مرسدس بنز کلاس V به ارزش 144000 دلار و بعلاوه یک آئودی، یک BMW و یک Range Rover است.

گران ترین خودرو او یک فراری 488 پیستا به ارزش 565هزار دلار آمریکا است.

پیستای امباپه موتور 3.9 لیتری توئین توربو V8 دارد که می تواند تا 720 اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت برق آسای 211 مایل در ساعت داشته باشد.

با این حال، او نمی تواند با آنها رانندگی کند. طبق گفته GQ Italia، امباپه گواهینامه رانندگی ندارد، به این معنی که نمی تواند پشت فرمان خودروهای مجلل خود بنشیند و مجبور است به یک راننده متوسل گردد.

یکی از تفریح های امباپه جمع آوری کفش ورزشی است. او دو جفت کفش کمیاب دارد که قیمت آنها مجموعاً 1226 دلار آمریکاست.

او یک رمان گرافیکی نوشته و منتشر نموده است

Je mappelle Kylian که در سال 2021 منتشر شد، داستان سفر امباپه از کودکی تا تبدیل شدن به فوق ستاره فوتبال را روایت می نماید.

او در اینستاگرامش نوشت: نوشتن داستانم یک رویا بود که محقق شد.

جوان فرانسوی پول زیادی برای خیریه اهدا می نماید

به گفته رسانه های بریتانیایی، امباپه در سال 2018 تمام هزینه ها و پاداش های خود در جام دنیای را که تصور می گردد حدود 490هزار دلار آمریکا باشد، به یک موسسه خیریه بچه ها اهدا کرد.

او سال بعد نیز 32هزار دلار آمریکا برای یاری به جست وجوی هواپیمای گم شده امیلیانو سالا، مهاجم فقید نانت، اهدا کرد.

به گفته Goal، در سال 2021، امباپه بعلاوه به بنیاد Abbe Pierre - یک موسسه خیریه که به افراد بدون مسکن یاری می نماید - یک یاری مالی بسیار بزرگ کرد.

کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن پس از دریافت جایزه برترین بازیکن امید، در ماه می 2019، در پاریس، طی بیست و هشتمین دوره مراسم اهدای جایزه UNFP (اتحادیه ملی بازیکنان حرفه ای فوتبال فرانسه) سخنرانی می نماید.

این بنیاد در آن موقع در بیانیه ای گفت: بنیاد صمیمانه ترین تشکر خود را از کیلیان امباپه به خاطر سخاوت و توجهش به مردمی که در شرایط ناامنی شدید هستند، ابراز می نماید. سخاوت او به ویژه در زمینه یاری های اولیه، دسترسی به آب و بهداشت برای افرادی که در شرایط بسیار مخاطره آمیز هستند و نیز دسترسی به غذا و سرپناه برای افراد بی خانمان را ممکن می سازد.

او موسسه خیریه خود را اداره می نماید

در ژانویه 2020، امباپه یک موسسه خیریه را با تعهد به یاری به 98 کودک از پاریس برای تحقق رویاهایشان راه اندازی کرد.

به گزارش گاردین، ستاره فوتبال در مراسم راه اندازی رسمی این موسسه خیریه گفت: ما از آنها تا زمانی که زندگی کاری شان آغاز گردد حمایت خواهیم کرد. وی اضافه کرد: می خواهم حداکثر سرمایه گذاری را در این زمینه انجام دهم. من فقط سعی می کنم به بچه ها یاری کنم و آنها را بخندانم.

منبع: فرارو

به "یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا نمی تواند رانندگی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا نمی تواند رانندگی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید