یکطرفه شدن جاده های شمال در اولین آدینه شهریور

به گزارش وبلاگ جعبه، محور های کندوان و هراز امروز به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهند شد.

یکطرفه شدن جاده های شمال در اولین آدینه شهریور

مرکز مدیریت راه های مازندران بیان کرد:محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه 5 شهریور ماه در جاده های مازندران اعمال می گردد که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز آدینه 4 شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 امروز آدینه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر ها کماکان از محور هراز ممنوع می باشد.

تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز آدینه از محور هراز ممنوع می باشد.

تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 5 شهریور از محور های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می باشد.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در راستا مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

اجرای این محدودیت ها بستگی به افزایش حجم تردد در جاده ها داشته و در صورتِ شرایط ترافیک عادی، با هماهنگی اجرای محدودیت ها انجام نخواهد شذ.

وبلاگ جعبه مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یکطرفه شدن جاده های شمال در اولین آدینه شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکطرفه شدن جاده های شمال در اولین آدینه شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید