گفتگوی احساسی مهران مدیری و نگار جواهریان در سریال خاتون

به گزارش وبلاگ جعبه، در این سریال 23 قسمتی مهران مدیری نقش جهانگیر خان روزبه مشهور به دایی انگلیسی را بازی می کرد. نقش اصلی سریال را هم نگار جواهریان برعهده داشت و خواهر زاده جهانگیر خان روزبه بود.

گفتگوی احساسی مهران مدیری و نگار جواهریان در سریال خاتون

وبلاگ جعبه | مهران مدیری در طول یک دهه آخر در 6 فیلم سینمایی تنها نقش بازیگر را داشته است و در هیچ یک از آن ها نتوانسته نظر مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند. اما این اواخر در مجموعه نمایش خانگی خاتون به ایفای نقش پرداخت و توانست پیروز ظاهر گردد. در کنار او نگار جواهریان نیز توانست معروفیت کمرنگ شده سال های اخیرش را بازیابی کند.

به گزارش وبلاگ جعبه ، در این سریال 23 قسمتی مهران مدیری نقش جهانگیر خان روزبه مشهور به دایی انگلیسی را بازی می کرد. نقش اصلی سریال را هم نگار جواهریان برعهده داشت و خواهر زاده جهانگیر خان روزبه بود.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

در این سکانس احساسی که مربوط به قسمت های پایانی است، خاتون لباس مادرش را پوشیده و به کافه دایی جان انگلیسی رفته است تا برای خانم لهستانی کاری انجام دهد. در این لحظه مهران مدیری وارد اتاق می گردد و یاد خواهرش (مادر خاتون) می افتد.

جهانگیر خان روزبه می گوید که می خواهد نگاه اش کند، به این خاطر که بسیار شبیه مادرش شده است. در ادامه خاتون از دایی انگلیسی می خواهد تا کاری برای خانم لهستانی انجام دهد.

منبع: فرادید

به "گفتگوی احساسی مهران مدیری و نگار جواهریان در سریال خاتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی احساسی مهران مدیری و نگار جواهریان در سریال خاتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید