هواپیمایی بریتیش ایرویز: خدمات وای فای برای مسافران در پروازهای طولانی

به گزارش وبلاگ جعبه، هواپیمایی بریتیش ایرویز، در اقدامی جالب توجه، ناوگان هوایی خود در پروازهای طولانی را به خدمات اینترنت پرسرعت، مجهز نموده است.

هواپیمایی بریتیش ایرویز: خدمات وای فای برای مسافران در پروازهای طولانی

هواپیمایی بریتیش ایرویز، آغاز به تجهیز هواپیماهای خود در راستاهای پرواز طولانی به اینترنت پرسرعت بی سیم نموده و هم اکنون، سه فروند هواپیما با این امکانات، در راستا خدمات رسانی به مسافران هستند.

این شرکت هواپیمایی در دو سال آینده، میخواهد تمام 118 فروند هواپیمای مخصوص پروازهای طولانی اش، به اینترنت، مجهز کند.

مشتریان، به محض نشستن بر روی جایگاه هایشان، برای چگونه متصل شدن به اینترنت، هدایت خواهند شد و خواهند توانست به سادگی در مرورگرهای اینترنتی خود، جستجو نمایند.

بریتیش ایرویز با استفاده از جدیدترین نسل تکنولوژی، پهنای باندی با سرعت بالا برای مسافران، فراهم خواهد نمود. دسترسی به اینترنت تقریبا پس از 10 دقیقه از بلند شدن هواپیما از زمین و رسیدن به ارتفاع 10 هزار فوتی (3048 متری)، ممکن خواهد شد.

این پرتال اینترنتی، با آخرین نسخه سیستم عامل های مختلفی چون اپل، اندروید و ویندوز، کار خواهد نمود و به مشتریان اجازه خواهد داد تا با هر دستگاهی به اینترنت، متصل شوند.

مشتریان می توانند از میان دو بسته پیشنهادی وای فای، یکی را انتخاب نمایند. بسته مرور (Browse) که از اینترنت گردی، شبکه های اجتماعی و واتس اپ، پشتیبانی می نماید و یا بسته جریان (Stream) که با آن می توانید به تماشای برترین سایت های آنلاین ازجمله نتفلیکس و گوش دادن موسیقی بپردازید.

این بسته ها را می توانید برای یک ساعت، 4 ساعت یا کل زمان پرواز، بخرید.

کارولینا مارتینولی، مدیر برند و تجربه مشتری هواپیمایی بریتیش ایرویز، می گوید:

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز، با این سرمایه گذاری مولتی میلیون پوندی، میخواهد تجربه انتخاب های بیشتر در حین پرواز و با کیفیت بالا را به مشتریان خودش ارائه کند.

دسترسی به اینترنت، برای مشتریان ما که می خواهند در حین پرواز، کار نمایند یا در اینترنت، جستجو انجام دهند، بسیار مهم است.

آن ها می توانند در دو سال آینده از پرواز در ناوگان پروازهای هوایی طولانی مدت ما با دسترسی به آخرین نسل اینترنت پر سرعت بی سیم، لذت ببرند.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com

به "هواپیمایی بریتیش ایرویز: خدمات وای فای برای مسافران در پروازهای طولانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی بریتیش ایرویز: خدمات وای فای برای مسافران در پروازهای طولانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید