هتل آریوبرزن یکی از بهترین هتل های شهر شیراز است

به گزارش وبلاگ جعبه، سیری در ایران/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، هتل آریوبرزن یکی از بهترین هتل های شهر شیراز است.

هتل آریوبرزن یکی از بهترین هتل های شهر شیراز است

هتل آریو برزن شیراز یک هتل چهارستاره خوب واقع در شهر شیراز است. این هتل در خیابان رودکی و با فاصله کمی از بسیاری جاذبه های دیدنی شهر قرار گرفت. ارگ کریم خان و مجموعه وکیل کمتر از 5 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. اگر می خواهید به زیارت شاهچراغ (ع) بروید یا از اماکن دیدنی اطراف آن بازدید کنید، به کمتر از 10 دقیقه رانندگی نیاز خواهید داشت. آرامگاه حافظ شیرازی و باغ جهان نما هم همین میزان از هتل فاصله دارند.

هتل در مجموع دارای 50 واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت است. واحدها طراحی داخلی زیبایی داشته و از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند. برای مثال به سیستم تهویه مطبوع مجهز بوده و تخت خواب های راحت و استاندارد دارند. اینترنت هم در همه اتاق ها در دسترس است. تلویزیون، مبل نشیمن، میزآرایش، کمد لباس و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید، می توانید آنها را در صندوق امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام به همراه سشوار و لوازم بهداشتی هم در همه اتاق ها موجود است. اگر به تنهایی قصد سفر به شیراز را دارید، می توانید اتاق های یک تخته هتل آریوبرزن را رزرو کنید.

برای گروه های دو نفره اتاق های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده است. زوج ها هم می توانند از اتاق های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. خانواده ها و گروههای پرجمعیت تر هم می توانند سوئیت های یک خوابه برای چهارنفر را انتخاب کنند. این سوئیت ها دو اتاق کانکت بوده که با یک در به هم متصل شده و دارای 1 تخت دو نفره داخل اتاق و 2 تخت یک نفره داخل اتاق دیگر هستند.

صبحانه هرصبح به صورت بوفه در سالن صبحانه خوری هتل واقع در طبقه اول سرو می شود. برای وعده های ناهار و شام هم رستوران هتل که در طبقه همکف واقع شده با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان است. فضایی آرام و دلنشین رستوران تجربه خوشایند از صرف غذا در این هتل را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. همچنین، بعد از یک روز طولانی و گشت و گذار در شهر می توانید سری به کافی شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت از سفارش یک نوشیدنی یا دسر خوشمزه در کنار همسفران لذت ببرید.

منبع: همگردی

به "هتل آریوبرزن یکی از بهترین هتل های شهر شیراز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آریوبرزن یکی از بهترین هتل های شهر شیراز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید