عیدی همراه اول در نیمه شعبان: 3 گیگابایت اینترنت 7 روزه

به گزارش وبلاگ جعبه، همراه اول به مناسبت میلاد حضرت ولی عصر (عج) در نیمه شعبان، به مشترکان خود هدیه می دهد.

عیدی همراه اول در نیمه شعبان: 3 گیگابایت اینترنت 7 روزه

هدیه همراه اول برای جشن نیمه شعبان، بسته اینترنتی سه گیگابایتی رایگان 7 روزه برای مشاهده محتوای داخلی است. همه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از این بسته اینترنت 3 گیگابایتی رایگان و هدیه استفاده نمایند.

به گزارش سایت همراه اول، این بسته در دوشنبه 9 فروردین 1400 به وسیله شماره گیری ستاره 1400 ستاره 2 مربع برای کلیه مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان قابل فعالسازی است.

ترافیک این بسته برای مشترکان دائمی و اعتباری فقط برای استفاده در سایت ها و پیغام رسان های منتخب و محتوای داخلی اعلام شده به وسیله در نظر گرفته شده است.

ترافیک مصرفی در شبکه شاد، سایت های دانشگاه ها و مراکز علمی و بعلاوه سایت های زیر مجموعه همراه اول کماکان رایگان است. در سیم کارت های انارستان، این بسته در کلیه محتواهای تعریف شده ویژه مشترکان این سیم کارت قابل استفاده است.

مشترکان همراه اول پس از فعال سازی این بسته اینترنت در روز دوشنبه 9 فروردین، هفت روز فرصت دارند آن را مصرف نمایند. لازم به ذکر است فعال سازی این بسته تداخلی با بسته اینترنت فعال روال عادی کاربر ندارد و پس از مصرف بسته اینترنت هدیه، دوباره بسته عادی فعال خواهد شد.

منبع: شبکه چی

به "عیدی همراه اول در نیمه شعبان: 3 گیگابایت اینترنت 7 روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیدی همراه اول در نیمه شعبان: 3 گیگابایت اینترنت 7 روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید