شکایت مسی از رؤسای سابق و فعلی بارسلونا به دلیل افشای قراردادش

به گزارش وبلاگ جعبه، لیونل مسی بابت انتشار محتوای محرمانه قراردادش با باشگاه بارسلونا از رئیس سابق و رئیس موقت این باشگاه شکایت می کند.

شکایت مسی از رؤسای سابق و فعلی بارسلونا به دلیل افشای قراردادش

به گزارش وبلاگ جعبه و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، وکلای لیونل مسی از سوی او مأمور شده اند تا از خوسپ ماریا بارتومئو رئیس سابق باشگاه بارسلونا و کارلس توسکتس رئیس موقت فعلی باشگاه به دلیل افشای اسناد محرمانه مربوط به قرارداد این ستاره آرژانتینی شکایت کنند.

در ابتدای هفته جاری نشریه موندودپورتیووی اسپانیا اسنادی مربوط به آخرین قرارداد لیونل مسی را منتشر کرد که نشان می داد باشگاه بارسلونا برای ستاره شماره 10 خود بابت یک بازه زمانی 4 ساله از سال 2017 تا 2021 با احتساب مالیات بردرآمدش، رقمی بالغ بر 555 میلیون یورو در نظر گرفته است.

افشای این جزئیات با توجه به شرایط مالی نابسامان باشگاه پس از شیوع کرونا، بازخوردهای بعضاً منفی داشت. همین موضوع سبب شده که مسی به وکلای خود دستور دهد که برای پیگیری این ماجرا و شکایت از عوامل آن اقدام کنند.

در همین حال شبکه رادیو کاتالونیا مدعی شده که علاوه بر بارتومئو و توسکتس، افرادی دیگری مانند جوردی مستره نایب رئیس پیشین، اسکار گرائو مدیر اجرایی و گومس پونتی مدیر منابع انسانی باشگاه نیز در مظان اتهام قرار دارند. این 5 نفر تنها افرادی هستند که از جزئیات قرارداد مسی مطلع بوده اند و به همین دلیل هم مسی لو رفتن رقم قراردادش را کار یکی از آنها می داند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ جعبه بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شکایت مسی از رؤسای سابق و فعلی بارسلونا به دلیل افشای قراردادش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت مسی از رؤسای سابق و فعلی بارسلونا به دلیل افشای قراردادش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید