تسریع در ساخت اسکله گردشگری استان بوشهر

به گزارش وبلاگ جعبه، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، تسریع در ساخت اسکله گردشگری استان بوشهر صورت می گیرد.

تسریع در ساخت اسکله گردشگری استان بوشهر

اسماعیل سجادی منش در نشست با محمد شکیب نصب، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر نزدیک به 1000 کیلومتر مرز آبی با خلیج همواره فارس دارد، ظرفیت گردشگری دریایی در این استان بسیار بالا بوده و نیازمند توسعه زیرساخت ها در این زمینه هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه نمود: جام جهانی قطر یکی از فرصت های پیش روی ما برای تقویت این حوزه بوده و در آینده نزدیک نشستی را با فعالین و متولیان بخش خصوصی در این زمینه خواهیم داشت.

در ادامه این نشست، محمد شکیب نصب بیان نمود: ساخت اسکله گردشگری و مسافربری شروع شده و کوشش می کنیم به علت اهمیت موضوع، تا خاتمه نیمه اول امسال به اتمام برسد.

او اضافه نمود: در کنار اسکله سالن و گیت های مربوطه ایجاد خواهد شد که برآورد ما 24 هزار میلیارد ریال برای اتمام این پروژه خواهد بود.

شکیب نصب در خاتمه اعلام نمود: ما آمادگی حمایت از فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری دریایی را داریم و برای اعطای مجوز لازم و توسعه زیرساخت ها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: همگردی

به "تسریع در ساخت اسکله گردشگری استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع در ساخت اسکله گردشگری استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید