تأثیر جنبش اهمیت زندگی سیاهان در انتخابات آمریکا

به گزارش وبلاگ جعبه، تأثیرات جنبش اهمیت زندگی سیاهان در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا در برنامه این هفته انتخابات 2020 ایالات متحده: شبکه هیسپان تی وی مورد بررسی قرار می گیرد.

تأثیر جنبش اهمیت زندگی سیاهان در انتخابات آمریکا

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ جعبه، روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی در 6 قسمت 25 دقیقه ای به مرور آخرین اتفافات و تحولات پیرامون انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در طی یک هفته گذشته می پردازد. جنبش اهمیت زندگی سیاهان می تواند نقش مهمی در انتخابات آینده ریاست جمهوری در ایالات متحده ایفا کند. در این برنامه، نگاهی دقیق تر به جنبش (Black Lives Matter) و سهم آن در پویایی انتخابات پیش رو خواهد شد.

در قسمت دوم این برنامه، به بررسی دسترسی عادلانه و بی طرفانه رای برای اقلیت ها در ایالات متحده پرداخته می شود. مخاطبان برنامه انتخابات 2020 ایالات متحده با واقعیت چرخه پر سر و صدای انتخابات در این کشور آشنا خواهند شد.

انتخابات 2020 ایالات متحده چهارشنبه 30 مهرماه ساعت 03:00 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود. بازپخش این برنامه نیز در ساعت های 6، 10 و 19 قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تأثیر جنبش اهمیت زندگی سیاهان در انتخابات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأثیر جنبش اهمیت زندگی سیاهان در انتخابات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید