باشگاه پرسپولیس گران تر است یا استقلال؟

به گزارش وبلاگ جعبه، سرمایه 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برای خصوصی سازی معین شد.

باشگاه پرسپولیس گران تر است یا استقلال؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ جعبه، عضو هیأت عامل و معاون سازمان خصوصی سازی گفت:بحث اصلاح ساختار اقتصادی و زیان انباشته قابل توجهی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشتند، مسیرش را با افزایش سرمایه به وسیله آورده غیرنقدی دولت ادامه داد.

ابوالقاسم شمس جامخانه، در مورد عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس گفت: پیرو جلسات مختلفی که در وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی برگزار گردید و اجرای مصوبه ای که هیأت واگذاری 18/1/99 تکلیف نموده بود، واگذاری این دو شرکت طبق الزامات اصل 44 به وسیله واگذاری از بازار سرمایه، بورس یا فرابورس بایستی آنالیز گردد و در نهایت واگذاری صورت بگیرد. خوشبختانه بحث اصلاح ساختار اقتصادی که دنبالش بودیم و زیان انباشته قابل توجهی که این دو باشگاه داشتند، مسیرش را با افزایش سرمایه به وسیله آورده غیرنقدی دولت به خوبی ادامه داد.

وی ادامه داد: افزایش سرمایه به وسیله دو مجموعه ورزشی درفشی فر و شهدای گمنام برای پرسپولیس و شهید مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال محقق شد و اکنون سرمایه پرسپولیس هفتصد و یک میلیارد تومان شده و اساسنامه آن به زودی انشالله ثبت می گردد. بر اساس مجمع عمومی فوق العاده ای که روز گذشته برگزار گردید، سرمایه استقلال هم از ده میلیون تومان به هفتصد و نوزده میلیارد تومان می رسد. این اقدامی بود که باید صورت می گرفت.

معاون خصوصی سازی در مصاحبه با رادیو ورزش، توضیح داد: در جلسه آینده هیأت واگذاری انشاالله اساسنامه استقلال که از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل می گردد، افزایش سرمایه شرکت از ده میلیون تومان به هفتصد و نوزده میلیارد تومان مصوب و متعاقباً به ثبت شرکت ها ارسال می گردد. مجمع صورت های اقتصادی 31/3/99 پرسپولیس چهارشنبه هفته گذشته برگزار گردید و امروز مجمع عادی سالیانه شرکت استقلال برای صورت های اقتصادی 31/4/99 برگزار گردید.

وی بیان کرد: به موازات این اقدامات مشاور پذیرش دو شرکت، کار های خود را پیش می برند. مشاور پذیرش پرسپولیس اقدامات خوبی انجام داد. امیدنامه ها تکمیل شده و بودجه سنوات آینده و سایر الزامات پذیرش در فرابورس اجرا شده است. نهایتاً تا آخر این هفته اطلاعات در سامانه فرابورس بارگذاری می گردد. انشالله اگر هیأت پذیرش مصوب کند، کار های پرسپولیس نهایی می گردد.

شمس جامخانه ادامه داد: استقلال با تأخیر کار خود را شروع نموده و انتظار داریم که مشاور پذیرش آن تا آخر هفته بعد اطلاعات را برای فرابورس ارسال کند و دو، سه هفته آینده هیأت پذیرش راجع به پذیرش استقلال تصمیم گیری می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "باشگاه پرسپولیس گران تر است یا استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس گران تر است یا استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید