باران در مرکز ادامه دارد؛ کاهش دما تا 8 درجه

به گزارش وبلاگ جعبه، تهران (پانا) - بر اساس اداره کل هواشناسی استان تهران بارش باران در این استان تداوم دارد و دما بین 4 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

باران در مرکز ادامه دارد؛ کاهش دما تا 8 درجه

بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران، طی دو روز آینده آسمانی ابری در برخی ساعات همراه بارش باران و وزش باد با احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات گاهی همراه با بارش ک باران و برف پیش بینی می گردد.

طی این مدت گاهی رخداد مه و کاهش دید افقی، کاهش محسوس دما به طور میانگین 4 تا 8 درجه سلسیوس در سطح استان و کولاک برف و یخبندان در ارتفاعات مورد انتظار است.

از ظهر فردا (16 آبان ماه) به تدریج با تضعیف فعالیت سامانه بارشی ، کاهش ابر و در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (17 تا 19 آبان ماه) آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می گردد و به علت سکون نسبی جو از دوشنبه شب تا ظهر چهارشنبه (17 تا 19 آبان ماه) فرایند انباشت تدریجی آلاینده ها و در منطقه ها پرتردد شهری گاهی غبار محلی مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه سنجش آلودگی هوای فیروزکوه با دمای 2 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (16 آبان ماه) ابری همراه با مه رقیق و گاهی بارش باران در بعداز ظهر وزش باد و نیمه ابری با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 12 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (17 آبان ماه) صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت غبار محلی با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "باران در مرکز ادامه دارد؛ کاهش دما تا 8 درجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باران در مرکز ادامه دارد؛ کاهش دما تا 8 درجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید