آپارتمان 120 متری با دکوراسیون داخلی سفید و چیدمان مدرن

به گزارش وبلاگ جعبه، دکوراسیون داخلی سفید در خانه مزایای زیادی دارد که در مطالب پیشین به وفور در خصوص آن صحبت کردیم. در این قسمت نیز پیرو مطالب قبل به معرفی طراحی داخلی آپارتمانی 120 متری می پردازیم که در شهر مسکو روسیه قرار گرفته و از پلانی باز و آزاد با دیوارها، کفپوش و مبلمانی سفید تشکیل شده است. همانطور که می دانید رنگ تماما سفید در همه جای خانه فضا را پیش از حد سرد و یکنواخت نشان می دهد، برای جلوگیری از ایجاد چنین حسی، طراح داخلی خانه، از عناصری ساخته شده با چوب طبیعی درخت گردو استفاده نموده تا تعادل و گرمای مورد احتیاج را در فضای دکوراسیون ایجاد کند. با این کار افرادی که در داخل خانه زندگی می نمایند به هیچ عنوان از فضای سفید و درخشان خانه زده نخواهند شد.

آپارتمان 120 متری با دکوراسیون داخلی سفید و چیدمان مدرن

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

برای اینکه دکوراسیون خانه نمایی تماما لوکس داشته باشد، چراغ آویزی بسیار شیک با طراحی کاملا آینده نگرانه درست بالای میز ناهارخوری نصب شده که در کنار جذاب بودن، به هیچ عنوان بر فضا غلبه نمی نماید و به نوعی باعث برهم زدن میدان دید بیننده نمی گردد. خود میز ناهارخوری نیز به راحتی با فضای سفید اطرافش ترکیب شده و به سادگی هر چه تمام تر خودنمایی می نماید. در قسمت آشپزخانه نیز تمامی لوازم و ابزارآلات پخت و پز، کاملا از دید پنهان شده و خود کابینت ها و قفسه ها نیز تا حد ممکن ساده و منیمال طراحی شده اند. حمام و سرویس بهداشتی نیز دیواری تماما آینه ای از کف تا سقف دارد تا حسی از باز و عظیم بودن فضا در بیننده ایجاد کند. کاشی ها به رنگ خنثی انتخاب شده اند تا محیط را آرامش بخش تر نشان دهند.

دکوراسیون داخلی سفید

منبع: اتاق

به "آپارتمان 120 متری با دکوراسیون داخلی سفید و چیدمان مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارتمان 120 متری با دکوراسیون داخلی سفید و چیدمان مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید